Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2011-01-23 18:25:31 följande:
    Iaf inte ännu- det fanns ju förra våren! Ska försöka komma ihåg att kolla framöver, vi ska ju ha Pops råååsa så jag har lite kopplat bort det i huvudet
    ja det slutar säkert med att Svea också skall ha den Testade de pop jackor vi har här hemma. En i 104 och en 110, och hon ligger verkligen mitt imellan dem båda. Så svårt med stl bara.
  • SmillaMilla

Ingen här som skall till pop nu någon dag? Skulle behöva hjälp att kolla rean på skalkläder

Alla båtar är på dock så vi kommer inte från ön just nu

• SmillaMilla
    Busbellan skrev 2011-01-23 18:57:09 följande:
    Vilken storlek kommer du ta till Svea i pop overallen i så fall?
    Jag tror jag ska mäte hennes molooverall här hemma först, den sitter ju ganska precis, sen ta den som är lite större.
    Velar mellan 104 och 110
    Pop jackan i 104 sitter perfekt på henne, 110 var liite stor. Men jag tror hon skall ha 110 i skaloverallen. Då kan hon ha den til hösten också.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2011-01-23 18:57:59 följande:
    Jag ska till pop på fredag, men utbudet i Växjö brukar inte vara så stort tyvärr
    synd

Vill så gärna ha den blå rutiga jackan till Anton, och hans stl brukar ju kunna finnas. 134.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2011-01-23 19:02:10 följande:
    Har du inte hunnit få tag på den innan dess så kollar jag givetvis åt dig
    Tack!
  • SmillaMilla
    solouniko skrev 2011-01-23 19:45:15 följande:
    Smilla, jag åker ev. in till stan imorgon en sväng. Är såå nyfiken på färgerna IRL på pops skaloveraller. Kanske jag fastnar för den rosa trots att jag är "inställd" på att köpa en grön Drömmer Vårat pop brukar ha ganska stort utbud långt in på rean, fördelen med en liten stad Sist fanns det massor med rutiga skalset, kan spana åt dig!

Smultron är du här, vad har du för stl på skaloverall till Lova?
    super! Inboxade dig!
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2011-01-24 16:49:49 följande:
    Smiter in en runda medans frallorna är på jäsning, första gången jag bakar på typ 10 år

Fick paketet från My baby idag, bilskrots linnet åkte på direkt, jag gillade inte riktigt placeringen av printet men Liam är envis han
    Vad tror ni om denna, kommer den räcka till våren? Tycker den sitter perfekt just nu längmässigt, detta är 92, det känns ju helt sjukt att behåla köpa 98 till Meja som har 80 annars.

Jag tycker att den ser stor ut
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2011-01-24 17:14:11 följande:
    Hej tjejer!

Här är det verkligen fullt ös hela dagarna sen Saga kom Man har verkligen glömt hur mycket tid det tar med en liten, men huj vilket kärt besvär Hjärta En vecka gammal idag.. Gud va tiden rusar fram..

Jag letar febrilt efter dockhusfilten, jag köpte den aldrig förut och jag ångrar mig såååå   Nån som sett nån nånstans?
    Oj oj redan en vecka! Sååååå söt, nästans så man blir sugen på en liten .-D
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2011-01-24 17:21:22 följande:
    Ah, braaaaaa Då behåller vi den nog.
    Det tyccker jag! Superfin!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17