Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hej hej

mår otroligt dåligt psykiskt just nu (jobbigt på jobbet) så orkar knappt vara här just nu. Men läser i bland.

KRAM

• SmillaMilla
    Busbellan skrev 2011-02-01 20:53:51 följande:
    Finns inte i nån svensk shop tror jag inte tyvärr, du får be nån beställa hem den
    och kanten är inte svart utan mörkt mörkt brun märkte jag
    Men var har ni köpt den då? Finns den i någon dansk shop?
  • SmillaMilla

God morgon!

Ser att ni snackar förskolestart. Anton, min största, började på dagis när vi bodde i Sverige, vid 14 månaders ålder. och Svea, minstingen, som vi fick här på Åland, började på dagis vid 3 års ålder.

Anton har det aldrig varit några problem med, han älskade gå på dagis redan från första dagen. Svea däremot som började sent på dagis, vägrar fortfarande, ett halvår senare, hon gillar nog dagis när hon väl är där, men hon har otroligt svårt att släppa mig. Så jag tror att det är på gott och ont allt. Med Anton hade vi inga ekonomiska möjligheter att vara hemma med längre. Med Svea kan vi egentligen vara hemma, men jag tror att det är bra för henne att gå dit. Hon går bara halvdag.

• SmillaMilla

Busbellan: Åhhhhh underbar shopping!!!!!! Och ja jag tycker nog hooden ser lite liten ut

Duntoffla: Fin shopping! Kattorna är ju för söta!

Everlon: Åhh så fina velourisar. Varför har jag missat dem?

Tjolla: Helt underbar liten tjej! Pärlplattorna är en dröm ju!

Lalong: Åh himmel, har din lilla blivit så stor? SÖT!

Hope: Fin shopping! Inte vill du ta en modell bild på byxorna med stjärnor?

Juni flickan: Härlig bild!

Solouniko: Sötis tjejen! Tack för tipset på en fin kombo!

FL lisa: Åh den sötaste Helge jag har sett! Så söt och coolt namn!

• SmillaMilla
    Busbellan skrev 2011-02-02 18:02:25 följande:
    Smilla:
    Åh vilken fin kombo i BT! Passade ju perfekt ihop
    Tack Hjärta
    Busbellan skrev 2011-02-02 18:12:08 följande:
    Idag sprang jag på ett par superfit gympaskor till halva priset i skoaffären här. Så fina röd/rosa och i Ellas storleklle ok, kommer passa perfekt till den rosa skaloverallen
    Grattis! Jag nog också börja titta igenom vårskorna. Och se lite vad de har kvar sedan i höstas.
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2011-02-02 20:15:27 följande:
    Godkväll

Här verkar det lugnt?
    Jag kämpar med att få Liam att sova men icke...orkar inte lägga ner varken tid eller energi, så länge han är tyst får han väl sitta uppe.

Idag har vi varit Jkpg o shoppat, hittade det mesta jag var ute efter, eller ja, egentligen var det bara dom tok fina leggingsen från Kappahl, köpte både blå och rosa, sååå galet fina.
    Skulle ju köpa överdragsbrallorna från Fix men dom var slut i 110 Testade 104 och dom satt perfekt nu, så dom lär nog inte räcka i vår och höst, köpte ett par andra istället men dom blir det nog byte av. O så blev det den gröna softshell jackan, herregud vilken underbar färg det var, blev helt kär
    Hej,
    softshell på lindex?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17