Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Kavat skrev 2011-01-18 16:06:03 följande:
    LitenBlomma skrev 2011-01-18 15:06:14 följande:
    Samma här, barnen har Molo overaller som är dyngsura. Men barnen är torra!
    Tack för svar tjejer! Solig, Misstänkte väl det. Hon har molo fast tvådelat här hemma och då blir hon inte blöt, men här är hon sällan ute lika länge och här är inte heller lika blött...Är den i "gummimaterial"? Regntät?
    ja som gummimaterial. Regntätt absolut!
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2011-01-18 17:23:30 följande:
    Rekommenderar Molos MMP nu när det är så slaskigt ute. Overall eller tvådelat kvittar. Har båda o älskar dom Är ju som gummerade skalkläder typ, som andas. Proffsmaterial. Dock var Maia helt dyngsur idag när jag hämtade henne...men berodde inte på att väta kommit in genom overallen utan för att hon var lite VÄL inne i leken o glömde av sig...

Är det denna?

www.eleraff.se/Shop/Product.aspx

För den är jag grymt sugen på!
  • SmillaMilla
    Greksmurfen skrev 2011-01-18 18:36:50 följande:
    finns lite här å var ;).....addanture.se har bl a.... vet inte när deras stora rea är men den borde komma snart kan man tycka=)
    sälv har ja hittat nanook till ungarna på 50% byxa å jacka till nästa år men fick inte läggaundan till bb =/ så vill inte redigt förtälja vart ;)-----
    det är bra kläder iaf=)väl värt vartenda kr
    Men inte vårkläder då?
  • SmillaMilla
    Lilla Ego 07 skrev 2011-01-18 18:54:19 följande:
    Hej i tråden!

Lägger ju aldrig i princip in några bilder i bildtråden (el extremt sällan iaf). Idag var jag bara tvungen att fota lite shopping. Kan inte riktig beskriva med ord hur nöjd jag är Tyst
    Har handlat väldigt mycket denna månad och förra så detta är bara en bråkdel av min shopping men de är några av de finast av det jag shoppat tycker jag nog Flört

By the way, nu har jag ett nytt ha-begär igen, Hoodklänningar! Must have, och många många vill jag ha!
    Otroligt fin shopping!!!
  • SmillaMilla
    Kristyr skrev 2011-01-18 18:57:55 följande:
    här ska det ju vara

jag Hjärta YES!

Superbästa fläckborttagningen!
    Håller absolut med! Fast jag fick bort stooora fläckar med blåbärsoppa på en molo knapptröja med röd/vita prickar. och de hade legat orörda några dagar då jag varit sjuk. Trodde att det skulle vara kört, men de är bort.
  • SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2011-01-18 19:34:01 följande:
    Nej, det är ju inte dem snyggaste men bra Är Everest bra? Har aldrig haft...
    Vi har bara haft utebyxorna, men i många år. Jag har varit supernöjd. så i år tänkte jag testa jackan också.
  • SmillaMilla

Åh Åh Åh Åhhhhhhhhhhhhhhh

Jag har ju meilat till ajabaja och hört om det jag beställde fanns, men inte hört ett ord. I dag dök dock molo softshell jackan upp i lådan. Jag är så nöjd! Den hamnade i lådan, de har tagit bort momsen . Supernöjd!

Och anton tyckte jätte mycket om den! Han är så nöjd!

• SmillaMilla
    Busbellan skrev 2011-01-19 14:07:58 följande:
    Åh roligt med paket!
    Vilken storlek tog du till Anton?
    140 tog jag till honom, den är perfekt men bara lite växtmån. Kommer passa super nu till våren.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17