Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

h80 skrev 2011-01-19 20:15:47 följande:Men
    hon fyllde 2 i oktober. Funderar på att ta några dagar nu o vara med på dagis o sen får hon sluta o så börja i höst igen. Vill ju inte att hpn ska ha nån negativ bild av dagis o det har hon nu
    Men oj då är hon ju fortfarande jätteliten. Passa på att ha henne hemma om du kan. Hon kommer att hinna med dagis.
  • SmillaMilla
    h80 skrev 2011-01-19 20:48:11 följande:
    Nu har vi funderat o pratat. Vi försöker lite till, men vi "backar o börjar om". Så jag o lillasyster är med o så är vi på dagis lite kortare stunder nu i början. Så får vi se, jag är med henne på dagis till hon lämnar oss.
    Låter jätte bra! Hoppas att hon snart skall gilla dagis.
  • SmillaMilla
    h80 skrev 2011-01-19 20:52:59 följande:
    Här är A + 4 andra barn som skolas in (de 4 andra är precis runt året) de har ingen speciell personal/barn o dessutom så är 3 av de barnen som redan går där väldigt ledsna så det känns som om de itne har riktigt tid........vi provar o jag är med så får vi se om hon tycker att det är roligt.
    Nu ska jag inte kapa tråden mer Glad
    Men kan ni inte vänta tills de andra barnen är färdiginskolade, ett par veckor, och då när det är lugnt i huset köra igång med inskolningen?
  • SmillaMilla

Åhhh nu hittade jag den ljusrosa molo softshelljackan, men 588 kr känns grymt dyrt. Antons gick ju bara på 300.

• SmillaMilla
    Saraia skrev 2011-01-20 18:11:48 följande:
    Kan jag ta 92 i softshell t min lilla; tänkt att ha den i höst, hon blir 1år  2/11 o beräknas då va ca 78cm???
    ja det kan du. Tog 140 till Anton på 128.
  • SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2011-01-21 17:41:36 följande:
    Tack!
    Buttelina skrev 2011-01-21 17:14:55 följande:
    bra-barnklader.se/katvig-leggings-raspberry-p...

dessa är såå fina!! finns hjälmmössa i dom färgerna med fast det gillar du kanske inte
     Ja, det är fint. Tror du att det passar till några bra plagg som ex airbrush och Colibri. Hjälmmössa är jättefint på andras barn men mina ser ut som köttbullar i dem
    ja suuuuupersöt tjej!!!!
  • SmillaMilla

God kväll!

I dag fick jag uuunderbar post från llm.

Colibri leggins, linne och knapptröja (dock fick jag fel en kortarmad, hade beställt en långarmad)
    Bondgårds leggins.

Butte: Tack för tipset! Tröjan och legginsen var ju superfint till! Fast jag vill nog ha en tjol till också.

• SmillaMilla
    Buttelina skrev 2011-01-21 17:49:32 följande:
    jaa vi har med kjol till, men idag är det hemma mys och bella ville bara ha tröja/byxor så så fick det bli
    Fast det var jätte fint! Har du tips på kjol man kan ha till den kombon? NS jenaskjolen går ju till Allt. Men något annat?
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2011-01-21 20:28:06 följande:
    Tack
    mm, det där printet är ju svårt att motstå
    ja men absolut. Lite små sur för att llm skickade fel tröja. Vill ju använda nu!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17