Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2011-02-06 17:41:43 följande:
    Hej i tråden
    Hej, hade ni trevligt i går?
  • SmillaMilla

Åhhhhh håll nu tummarna!

Jag har inte sålt på t på läääääänge, men nu har jag två auktioner som går ut om 57 minuter. Hoppas att de stiger lite, fast de ligger ganska så bra.

• SmillaMilla

OT, men vad köper man till en 1 åring?

Mamman gillar danskt, men lite tråkigt med kläder kanske. Kan man köpa en filt

• SmillaMilla
    solouniko skrev 2011-02-06 18:19:34 följande:
    Filtar är ALLTID uppskattat Annars tycker jag att Sebra har såå mycket fina leksaker till barn, virkat och trä, precis i min smak Och sånt som man sparar och inte "skräp"
    ja visst är en fin molo filt inte så tokigt
    Var kan man hitta Sebra på nätet?
  • SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2011-02-06 18:31:01 följande:
    jadå..vi kelade..Han tyckte att vi skulle kela jäkligt nära, så pass att han hoppade upp på mig när jag låg i sängen och S L I C K A D E upp mig i hela ansiktet Fick ju råpanik
    ha ha du är underbar
    Han visste verkligen då vem han skulle gå på
  • SmillaMilla
    solouniko skrev 2011-02-06 18:53:16 följande:
    LLM bland annat Är ju danskt så det är inte ens OT
    Smultronhjärta skrev 2011-02-06 18:31:01 följande:
    jadå..vi kelade..Han tyckte att vi skulle kela jäkligt nära, så pass att han hoppade upp på mig när jag låg i sängen och S L I C K A D E upp mig i hela ansiktet Fick ju råpanik
    Hahaha jag döör! Han som är så liten och smidig dessutom Jag fick mig också många goa pussar men jag var ju inte räddiallafall
    ja men en virkad docka kanske.
  • SmillaMilla

God morgon!

VAB i dag Så vad skall man hitta på? Lite shopping kanske. Behöver vårkläder och skor till barnen.

• SmillaMilla
    solouniko skrev 2011-02-07 07:28:32 följande:
    I Wish!
    SmillaMilla skrev 2011-02-07 06:54:06 följande:
    God morgon!

VAB i dag Så vad skall man hitta på? Lite shopping kanske. Behöver vårkläder och skor till barnen.
    Godmorgon! Inte kul med VAB, Milla går ju sin första "termin" på dagis nu och jag vet inte huuur många gånger vi hunnit vara hemma sen i oktober? Så trött på dessa sjukor! Vill ha vår och värme nu! Tänker också att hur fasen ska det inte vara när man sen har två som som går på dagis? Voj voj Shopping kan alltid pigga upp, jag är också sugen men måste nog lugna mig lite. NS kommer ju snart, dreggel!
    Ja jag kan tänka mig att ni varit hemma en hel del.
    Men du andra barnet brukar inte behöva vara hemma lika ofta i början. Det första barnet har ju då redan dragit hem på massor under föräldraledigheten. Så barn nummer två¨utsätts för sjukor mer tidigt än vad ettan gjorde. Ja så har det varit här i alal fall. Kan ju hoppas
    Åhhhh ja ns hade ju inte varit helt fel!
  • SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2011-02-07 11:27:30 följande:
    På vad?

Jag gjorde en sammanställning på Tradera igår över försäljningen under januari och det är bästa ever MEN det beror nog i princip bara på att jag sålt lite Odd Molly plagg. Hur som helst så är det lite skrämmande att jag knappt har något kvar. Vart tar pengarna vägen?  
    Jag vet inte riktigt. Men jag är så trött på alla molo tröjor med massa saker på. Vill ha något enkelt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17