Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla
    solouniko skrev 2011-02-11 07:22:01 följande:
    Köööp Smilla, det är du värd En present åt dig själv i förskott Solig

Godmorgon! Här ringde klockan 04.50 och det var dags för jobb, fy fasen för dessa skift alltså! Helt omänsklig tid att kliva upp, mitt när man sover som skönast. Nåja jag slutar ju 14 och har hela eftermiddagen ledig, men vad hjälper det när man lär vara som död hela kvällen?

Finns kossesuiten med något annat kantbant än det skriiikiga rosa? Hade velat ha svart, eller sådär mörkbrun som det är på tröjan med spetskant ju!
    Hmmm ja jag vill! Brun/lila eller grå? Är de normala i stl? Jag har aldrig haft något odd molly, men skulle vara kul med en riktigt fin klänning när jag far till Barcelona.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2011-02-11 07:33:36 följande:
    Den brun/lila tycker jag var finast
    Ja det får nog bli en sådan.
    h80 skrev 2011-02-11 07:34:10 följande:
    ååhhh den är jättefin, jag har den blå
    Jag har en 2:a o jag är en 38 upptill o en 40 nertill i vanliga fall
    Ok, jag är ju en 36. Så ska skall jag ta 0 eller 1?
  • SmillaMilla
    h80 skrev 2011-02-11 07:37:45 följande:
    hm, jag vet inte Rynkar på näsan fråga i odd molly tråden
    Frågade en kompis som kör mycket sådana, och hon sa 0.

Men har du länk till tråden?
  • SmillaMilla
    WTF skrev 2011-02-11 08:11:32 följande:
    Smilla: jag är en 36a och köpte nyss två OD- tunikor i strl 1. De sitter jättebra men jag skulle nog kunna ha en 0a också...
    ha ha vilket bra svar Äh det blir en i stl 1.
  • SmillaMilla
    WTF skrev 2011-02-11 08:16:14 följande:
    Eller hur! Men den modellen jag har var det liksom isydda resårpartier men den klänningen du kikade på såg ganska "stum" ut, jag tror också på 1.
    Tack. Det blev en brun/lila i stl 1.

Åhhhhhh vad jag är lycklig.. Hoppas att den komme snart.
  • SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2011-02-11 08:18:31 följande:
    Och mitt var ännu bättre i OM-tråden.;-D Spontant tänkte jag 1 pga att du är ganska lång. I övrigt funkar nog en 1:a. Precis som WTF säger är ju en del plagg mer stumma och den är nog det så det är kanske bättre med lite större än tvärtom.  En del plagg är väldigt elastiska och tom jag har 1 i några men då rör det sig om linnen
    Ja eller hur

Men stl 1 blir nog bra, det var den jag var säker på från början. Tack för alla er hjälp!
  • SmillaMilla
    SmillaMilla skrev 2011-02-11 10:16:20 följande:
    20% på allt hos busochrackartyg
    Oj råkade visst beställa en lurv med rabatten, men nu ser jag att de håller på att plocka bort dem, så kanske det inte går igenom
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17