Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ha ha min dotter är bara för härlig.

I går köpte vi filmen "Snövit". Första gången hon nu tittade på den så blev hon livrädd i början. Nu andra gången säger min coola prinsessa:
    -Mamma där vill jag vara, då kan jag ta med mitt lasersvärd och rädda henne.

• SmillaMilla
    Busbellan skrev 2011-02-08 11:55:41 följande:
    God morgon säger jag igen
    La  mig i sängen och skulle läsa lite inför en uppgift vi har, måste varit väldigt tråkiga böcker för jag slocknade ganska fort
    Åhhh vad skönt!

Vill också sova. Men jag lagar kakor och försöker få barnen att sova
  • SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2011-02-08 12:04:13 följande:
    Kan man skicka dit lite tvätt?
    SmillaMilla skrev 2011-02-08 11:53:55 följande:
    Ha ha min dotter är bara för härlig.

I går köpte vi filmen "Snövit". Första gången hon nu tittade på den så blev hon livrädd i början. Nu andra gången säger min coola prinsessa:
    -Mamma där vill jag vara, då kan jag ta med mitt lasersvärd och rädda henne.
     Haha..vilken hjältinna!
    Ha ha ja eller hur. Vi läser dock mycket sagor om den där prinsessan som slåss mot drakar och rövare. Men hon är en stark tjej.
  • SmillaMilla

Gahhhhh jag har beslutsångest över barnens vårkläder.

Svea har en jacka från pop i 104, men den sitter perfekt. Stl 110 är ganska stort på henne. Den jacka hon har i 104 måste bytas dragkjedja på men annars är den riktigt fin.

Eller skall jag köpa en helt ny i stl 110. Och i såfall vad?

• SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2011-02-08 12:44:45 följande:
    Denna har jag köpt till Meja, o Liam har ju den gröna.
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=117...
    Ja den är jätte fin! Men vill nog ha en skaljacka. Men tittade på fix andra jackor.
    Busbellan skrev 2011-02-08 12:44:47 följande:
    Svårt det där, kanske bara för jag vet hur jag är med såna saker, byta dragkedja blir ju liksom aldrig av
    Jag hade antagligen köpt en ny jacka, en fix kanske?
    Jag ska till Lindex och hämta A:s fixjacka och byxor idag
    Nä det är ju det, det skall bli av också, men jag har ju lite närmare till skräddaren, grannbyn, än att fara till pop i sverige.
    Fix funderar jag skarpt på.
  • SmillaMilla

Hmmm jag som trodde att jag testade en 110 på Svea, det var ju 116. Så hon borde nog ha en 110.

Detta är 104. Sitter ju som sagt var perfekt nu. Borde ju ha en 110 till henne. Eller?

• SmillaMilla
    Busbellan skrev 2011-02-08 13:03:51 följande:
    Smilla:
    Ja, jag hade nog tagit 110, blir lätt kort framtill annars och om ärmarna är lite långa är det ju bara att dra åt i ärmslutet.
    Jag tog 110 på pop overallen till Ella
    TACK! Då får jag shoppa nytt. Men vad skall jag köpa? Behöver ju både byxa och jacka.
  • SmillaMilla
    lillronya skrev 2011-02-08 13:06:10 följande:

Ellas overall lyser rätt bra den med såg jag i helgen.

Coolt!

Den rosa jackan är jättefin!

SmillaMilla skrev 2011-02-08 12:59:48 följande:
    Hmmm jag som trodde att jag testade en 110 på Svea, det var ju 116. Så hon borde nog ha en 110.

Detta är 104. Sitter ju som sagt var perfekt nu. Borde ju ha en 110 till henne. Eller?

110 blir nog bra. Denna funkar ju nu, men det är ju ett tag tills den ska användas ordentligt.
    Himla snygg var denna iaf!

tack, ja 110 blir det.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17