Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2011-01-20 16:55:55 följande:
    liten.
    Skit med, då funkar nog 110 inte på Liam då.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2011-01-20 17:01:57 följande:
    neej absolut inte. minst 116
    Ah, tänkte nästan det, han har ju 116 i lurvarna så.
    92 till Meja då? Hon har typ 80, då borde väl 92 funka till våren?
  • ängeln83
    solouniko skrev 2011-01-20 17:03:57 följande:
    Nä, det är HEMSKT att vara sjuk. Speciellt med två små kan jag tänka mig. Tur att du är på fötterna igen! Ja de är ju så stora, tycker det är uuunderbart att dom återgått till enkelstorlekar igen! Annars kanske vi hade fått vara utan då jag kan tänka mig att hon hamnat mellan två storlekar, alldeles för kort eller nattlinne. Jag lääängtar tills jag får en bebis igen att stoppa i små suits
    Duntoffla skrev 2011-01-20 16:58:33 följande:
    Ja, de kanske har ändrats? Har inte kikat så mycket på Lindex leggings förut så jag har inget att jämföra med sedan tidigare. Velourisarna är också superfina nu på tjejsidan (som vanligt)

Nä, nu måste jag försöka bota skallebanket.

CU 
    Ja vi har iofs inte heller haft så mkt leggings därifrån, men nu ska jag ta mig in till stan och handla lite till alla sommarklänningar Jo såg velourisarna, fina färger men jag hade velat ha dom färgerna som var förra våren också. Cerise, limegrön och jättefin turkos färg, behöver nån sån färg till sländknappisen!
    Ja verkligen, och körtelfeber önskar jag inte ens att min värsta fiende får, fy faaaan rent ut sagt vilken skit sjukdom, usch usch usch. Sambon fick ju vara hemma från jobbet och ta hand om barnen, det fanns inte en möjlighet att jag fixat dom, låg ju med 40 graders feber i 10 dagar.

Ja dubbel storlekarna var ju värdelösa. Hoppas nu bara att 80 blir bra till Meja till sommaren. Meja har ju också varit mellan storlekarna, speciellt på dom långärmade från i höstas, 62/68 var rätt ok på längd men för kort i ärmar och 74/80 drunknade hon i.

Ha ha, bara jag som inte gillar suits? Meja har inte en enda
    Fin shopping förresten, den lila mmp jackan är den från våren eller äldre?
  • ängeln83
    solouniko skrev 2011-01-20 17:05:22 följande:
    Han ska nog ha MINST 116 och kanske 92 till Meja? Har köpt 98 till Milla
    Då skippar jag till Liam, kom ändå på att han har en softshell från förra våren som borde passa.
    Meja fick en 92, det kan väl inte bli för litet ialla fall?
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2011-01-20 17:06:33 följande:
    hehe vad bleev det
    jag shoppade ot villervalla idag- så himla glada fiina färger
    Hum...till Liam:
    https://www.my-baby.se/molo-linne-jorge-ginko-star-p-832.aspx
    https://www.my-baby.se/molo-linne-jim-auto-p-1177.aspx
    O till Meja:
    https://www.my-baby.se/molo-klanning-baby-cathleen-animal-farm-p-1224.aspx
    https://www.my-baby.se/molo-jacka-cloudy-baby-velvet-p-768.aspx

O så köpte jag ju colibri och girly rainbow tidigare idag till Meja *ooops*
  • ängeln83
    solouniko skrev 2011-01-20 17:15:28 följande:
    Den lila softshellen i BT är från förra våren förresten Ängeln, den lila från i hösten är mycket mörkare men också fin Ja det är suuperfint, och med den fina stjärnryggen Har köpt det i min lokalabutik, fanns det inte på siggeojuno eller svammlar jag?
    Men då borde det vara samma jag beställde på rea nu va?
    https://www.my-baby.se/pub_images/original/cloudy-baby-velvet_741.jpg
  • ängeln83
    solouniko skrev 2011-01-20 17:13:29 följande:
    ängeln83 skrev 2011-01-20 17:07:28 följande:
    Ja verkligen, och körtelfeber önskar jag inte ens att min värsta fiende får, fy faaaan rent ut sagt vilken skit sjukdom, usch usch usch. Sambon fick ju vara hemma från jobbet och ta hand om barnen, det fanns inte en möjlighet att jag fixat dom, låg ju med 40 graders feber i 10 dagar.

Ja dubbel storlekarna var ju värdelösa. Hoppas nu bara att 80 blir bra till Meja till sommaren. Meja har ju också varit mellan storlekarna, speciellt på dom långärmade från i höstas, 62/68 var rätt ok på längd men för kort i ärmar och 74/80 drunknade hon i.

Ha ha, bara jag som inte gillar suits? Meja har inte en enda
    Fin shopping förresten, den lila mmp jackan är den från våren eller äldre?
    10 dagar? Huuuuh! Och 40 grader som vuxen, då är man verkligen mer död än levande. Hujjaligen! Ja Milla kunde ja ha 74/80 i höst som tur var, hoppas dom fortsätter med enkelstl till hösten så vi kan fortsätta med långärmade också Köpte på mig massa långärmade i 86 på salgen och dom sitter bra!

Åh jag älskar suits Fast på bebisar, inte på Milla Har försökt med någon i 86 och tom 92 men näää, dom ligger bara där och skräpar. Upp till 74/80 använder vi dom men alla bäst är dom ju som pyttisar
    Jupp, 10 dagar, och den gick inte ner heller, hur mycket tabletter jag än pillade i mej, nä fy, det var nog det värsta jag varit med om, åkte ju dessutom på en infektion i halsen så jag kunde ju knappt äta och dricka heller, lyckades peta i mej lite fil och nyponsoppa typ, så nu är det projekt gå upp i vikt som gäller för min del.

Liam hade jätte mycket suits men Meja har kanske haft max 5 st, jag köper hem men dom används aldrig, tycker det finns alldeles för mycket fina klänningar
  • ängeln83

Vilken färg är det egentligen på kanbanden på bondgårds klänningen? Skiljer ju jätte mycket i färg mellan kort/långärmad ju. Varför kunde dom inte gjort röda kantband för?, hade ju varit mycket finare, men men, tror Meja kommer gilla klänningen ändå.
    https://www.my-baby.se/pub_images/original/0321-Cathleen-anim-farm_1267.jpg
    https://www.my-baby.se/pub_images/original/caroline-animal-farm_1230.jpg

• ängeln83
    solouniko skrev 2011-01-20 17:28:45 följande:
    Här var det ju, i DIN lokala butik tom www.busochrackartyg.com/product2101/category1...
    ängeln83 skrev 2011-01-20 17:23:14 följande:
    Men då borde det vara samma jag beställde på rea nu va?
    www.my-baby.se/pub_images/original/cloudy-bab...
    Nej den där är nog den från i höstas för det är väl höstens kläder som reas nu?  En lite mörkare lila färg, lite som den lila lurvjackan med svarta kantband också från i höst  Den jag har köpte jag på salgen och den är från förra våren
    Ha ha, äh...nu virrade jag ihop det, jaaa, såklart den är från i höstas Jaja...hoppas den är fin ialla fall, hade egentligen velat ha rååååsa men den var så fisig, fick ju dessutom tag på en uuuunderbar mmp overall på salgen så det blir nog bra med en lila jacka Kanon, nu är Mejas vår kläder fixade, förutom skor. Iof har hon bara en lurv jacka så det kanske vi "måste" köpa en till?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17