Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2011-01-22 19:13:32 följande:
    Ja allt har sina för och nackdelar.
    Här får mannen också dra in merparten av pengarna.
    Nä jag pallar inte heller gå upp då. Det blir barntv i sängen tills jag orkar gå upp.

JAg var ganska lugn när jag var i tonåren men pappan var väl vild för oss båda. Så jag hoppas att hon tar efter mej.
    Absolut Jag drar ju inte in så mycket pengar nu för tiden, men det är det värt när jag får vara hemma med barnen så länge som möjligt
    Hans schema är väl ok förutom när han kör sina resor, då åker han till Västerås på eftermiddagen, kommer fram på natten, sover och tillbringar hela dagen där uppe för att sen åka hemåt på kvällen och komma hem på natten, DET är surt, gillar inte riktigt att han är så långt bort, ifall det skulle hända nåt.

He he, tv:n är bra att ha Vi brukar sova tills runt kl 9, helt ok
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    lillronya skrev 2011-01-22 19:21:50 följande:
    JAg jobbar ju bara halvtid så jag blir inte heller så rik.
    Läskigt när han måste köra iväg.

Å jag vet inte när jag sov till nio senast.....
    Njaeh det är klart, men vad skönt att bara jobba halvtid ändå
    Jag tänker absolut inte jobba heltid när jag börjar jobba igen, funderar på att jobba 7-14 eller nåt.

Här gillar vi att sova länge Det roligaste var nu när jag var sjuk och sambon gick upp med barnen, vaknade av att han låg i sängen och suckade över att Meja hade vaknat, kollade på klockan och då var den 10.30, ha ha, om han bara visste vilken lyx han har som fick sova så länge
  • ängeln83
    ChokladMoshin skrev 2011-01-22 19:53:44 följande:
    Gokväll allhopa!
    Hoppas ni har en bra kväll.
    Här var vi på kalas som var jätte trevligt, sen hem och kolla på nya filmen Megamind med lördagsmys.
    Nu sover alla barn, till och med Mini somnade för natten nu blir helt chockad hur bra hon sover för att vara så liten.
    Shoppas det nåt?
    Hej hopp

Jag sitter och väntar på att Liam ska somna så att jag kan plocka fram min godis skål

Inget shoppande här, shoppade alldeles för mycket sist så nu får jag hålla mej ett tag, åtminstone tills paketen trillat i lådan Men jag är bra sugen på Colibri muddisar och t-shirt.
  • ängeln83

Men uff...ingen här?
    Sitter fortfarande och väntar på att Liam ska somna, är SÅÅÅÅÅ godis sugen nu.
    Passar på att slänga ut lite kläder på T så länge, så mycket nytt jag vill ha så nu måste jag få in lite pengar

• ängeln83
    Mamma till Simon skrev 2011-01-22 20:24:45 följande:
    Jodå jag är här, men är inne på T och kollar mina auktioner som går ut imorgon, hoppas att de ökar lite till för jag vill också köpa massa nytt
    Länge sen jag la ut på T nu, hur går det?
    Hoppas dom stiger lite då så du får in en massa pengar
  • ängeln83
    anette 81 skrev 2011-01-22 20:26:29 följande:
    nyfiken på vad du heter på tradera
    Man får skriva det i tråden nu va?
  • ängeln83
    Mamma till Simon skrev 2011-01-22 20:29:33 följande:
    Tack, har nästan bara sommarkläder ute och det är ju lite tidigt för det så det går väl okej im man tänker på det.
    Ja det är klart, har en massa sommar kläder jag vill bli av med men jag väntar nog lite, har slängt ut lite t-shirts nu ialla fall. Hoppas det är fler än vi som använder t-shirts även vinter tid
  • ängeln83

Är sååå sugen på en t-shirt eller tröja i Safari printet men jag är osäker på om Liam kommer ta på sej den, som vanligt är det bara fordon som gäller på tröjorna *suck*

• ängeln83

Sitter och trixar med bloggen i brist på annat, fyy vilken IT pucko jag är egentligen, men nu har jag äntligen lyckats få in en besöksräknare, alltid roligt att se om det är nån som läser eller om jag bara för dagbok för min egen del

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17