Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

3småttingar skrev 2011-01-05 12:57:15 följande:
    Och linnet till killar, är det stort? 110/116 borde väl räcka om jag precis har börjat köpa den storleken?
    Hur stor är han?
    Jag kommer köpa 110/116 till min snart 4 åring, han har några i 98/104 här hemma men dom börjar bli precis nu.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2011-01-05 12:59:17 följande:
    Åh gud. Jag klarar inte detta. fy F*N vad mkt fint!!!!!! Jag vill ha ALLT med colibri! Bodyn var ju så söööörens fin!
    HA HA HA HA...hur mår du vännen?
    Har lite smått panik här hemma också, vet inte riktigt vart jag ska börja
    Colibri är ju tok fint,  vill också ha en massa i det printet, bodyn var underbar men här används body väldigt sällan så det får bli t-shirt eller linne istället.
  • ängeln83
    Saraia skrev 2011-01-05 13:04:40 följande:
    vilken stl på klänning t bebis som i sommar är ca 8mån? är stor o har nu börjat m stl 62 - undrar om 68 blir bra, 74 blir kanske för långt?
    68 borde nog räcka.
    Meja är snart 15 månader och har 74 i Molos klänningar.
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2011-01-05 13:10:09 följande:
    Lakan hade ju varit urfint, men tror tyvärr inte det kommer för då borde det ha kommit nu...
    Vill ha mössa, body och byxa med. SÅÅÅ FINT! Å en sommarsuit till sommaren, men känns sådär o köpa det redan.

Å till Milo vill jag ha safari påslakan, surft-shirt och safari t-shirt och popcorn!
    Mmm verkligen, men du har nog rätt, det kommer säkert inte.
    Klänning, linne, t-shirt, mössa och långärmad tröja står på min Colibri lista Byxorna är fina men jag tror Meja grisar ner dom för fort

Till Liam blir det nog mycket safari, och tåg, flygplan, bondgård och bilar i linnen
  • ängeln83

Godkväll flickor.

Sitter här med en Liam som vägrar sova :-/ Visst är det härligt med sovmorgonar men också härligt med lite ensam tid på kvällen, får nog börja ställa klockan om jag ska få han i säng i ok tid.

Får nog tröst shoppa lite Molo nyheter, ialla fall en colibri klänning, det är nog den som lockar mest, beställde ju 2 linnen till Liam tidigare idag.

• ängeln83
    Kristyr skrev 2011-01-05 21:44:36 följande:
    sån har jag med beställt Hjärta
    Underbar ju Tror det får bli klänning och linne.
    Frågan är bara vilken storlek på klänningen jag ska ta, hon har 74 i Molos nu, 80 borde väl räcka till sommaren va?
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2011-01-05 22:12:32 följande:
    jag tog en 80. På enligt BVC  kurvan kommer hon vara 80 i maj. (hon var 70.5 på 8mån kontollen (när hon var 7½m))

den är ju kortärmad

Hur lång är M nu?
    Ja det är ju inte lika noga när dom är kortärmade, Molos 62/68 som hon hade förra sommaren sitter helt perfekt nu
    Åh jag vet inte riktigt, hon var 75 cm på 1 års kontrollen så jag skulle tippa på 77-78 cm nu kanske.
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2011-01-05 22:25:01 följande:

oj då... aja hoppas de är små i storleken...
    Äh det blir nog bra, annars får man väl byta. Har nån långärmad klänning i 80 och den är tok stor så jag har svårt att tro att Meja kan ha större än 80 till sommaren.
  • ängeln83
    lillronya skrev 2011-01-05 22:27:21 följande:
    Katvigs lilavita har vi haft till. NS lila med tror jag.
    Även katvigs lilagröna, men det är inte en klockren matchning. Bara ok.
    Ah den lila NS har vi ju hemma, även den cerise NS borde väl funka?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17