Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Duntoffla skrev 2011-02-22 20:43:42 följande:
    Den finns ju i andra färger också. En superfin ljuslila bland annat. Och grön och blå (fanns det då i alla fall) Men den bruna är så fin med Katvigs ränder. 

Men åhhhhhh så fint!
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2011-02-22 21:08:08 följande:
    Nej, men era stackare
    Vem är det nu?
    Vad mycket att ställa om när det gäller matlagningen också antar jag

Här sitter jag och funderar över vad det är för fel på Ella, hon sover och sover och sover och är konstant trött.
    Sov i 2,5 timme i em och somnade ändå innan 20 ikväll
    ja nu får det räcka det här. Fast är det det som läkaren tror så är det en lösning på många av våra bekymmer.

Stackars Ella då. Kanske en förkylning på gång?
  • SmillaMilla

Lalalong: Fyyyy på dig som lägger in den fina lila ns tröjan i bt! Jag som hade bestämt mig för den rosa Wct!

• SmillaMilla

Hej hej

tittar in bland allt packande, eller ja så mycket sklal jag inte ha med mig på min miniweekend, men har liiiite svårt att välja vad jag skall ta med

fick meil i går från ajabaja att katvig tröjan inte fanns. Men äh det gör inget var bara en inpuls för att få de andra två sakerna. En paul frank tröja till sambon o den ljusrosa softshellen i stl 122 till Svea

• SmillaMilla
    stökmamma skrev 2011-02-28 19:07:16 följande:
    hej! 
    va det i helgen du va i väg?
    Hade ni det bäst?  
    japp, kom hem 02 i natt. Vi hade det heeeeelt underbart! Tapas, vin, uteserveringar, få äta i lugn och ro, sova utan att vakna, och shoppa, shoppa shoppa. kan det bli bättre?
  • SmillaMilla

Hej!!!

Har inte skrivit på länge här inne, men läser fortfarande varje dag.

I dag fick jag i alla fall hem softshell jackan i stl 122 till Svea. Trodde ju att hon skulle kunna ha den först om något år. Men kolla i bt! visst kan hon ha den redan nu. Armarna är ju lika långa som lurven i stl 110.

• SmillaMilla
    Busbellan skrev 2011-03-03 17:22:12 följande:
    har du llagt bild i BT nu? Ser den inte nämligen

Hur är det med er annars?
    Nu ligger det

Jodå det är bara bra. Trodde att vi skulle få svar på celiaki provet, men tar tydligen en vecka till. Hur går det för nora?
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2011-03-03 17:31:50 följande:
    Åh den satt ju perfekt på henne! Jättefin

Än har vi ju inte ändrat nåt i kosten så än så länge är det som vanligt. Nora är mest oroad för matsalen och för att hon inte ska kunna äta vanlig pizza
    Tack

Ja pizza från pizzerian kan hon ju inte äta. Men ni får göra egen, då funkar det.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17