Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

solouniko skrev 2011-02-19 17:31:55 följande:
    Det verkar trångt på ajabaja Drömmer
    hihi vilken tur att jag redan gjort min beställning, för sådant gör mig tokig.
  • SmillaMilla

Åhhhhhhh

eftersom ni ändå talar om rockafella. Så har oii lagt ut lite bilder på den senaste kollektionen. Nu vet jag vart sveas baddräkt skall inhandlas

• SmillaMilla
    solouniko skrev 2011-02-19 17:43:54 följande:
    Haha men vad faaan! Mina grejer försvann ju ur korgen när jag väl kämpat mig med tre saker till kassan
    Irriterande. Så var det vid rean förra gången. Att de inte fixat sidan då. Lite dåligt. Fast de är bra på rea
  • SmillaMilla
    solouniko skrev 2011-02-19 18:03:06 följande:

Äntligen Grejerna fanns kvar men var tvungen att göra om allt. Blev tröja i fushia/mint till Milla och suit till bebis i samma, funkar väl på pojke? Drömmer Också den alldeles uuunderbara blå/gröna katvigranden i tröja. Dock fanns det bara 104, får nog hänga i garderoben ett bra tag Eller så syr jag in den haha, tror det är den finaste katvigranden jag vet just nu!

Fiiiin baddräkt

Åhhhh fint!

Här blev det:
    Ljusrosa molo softshell jacka stl 122
    Blå/grön katvig tröja stl 116
    Paul Frank tröja stl M (till sambon)

NÖJD!
  • SmillaMilla
    solouniko skrev 2011-02-19 18:41:25 följande:
    Härligt! 122 haha, den kanske passar samtidigt som Millas 104 då Orkade inte titta runt så mkt när det gick så segt så jag höll mig till katvig Visst är den fin den blå/gröna randen? Går ju inte sååå bra att spara till NS här Drömmer
    ha ha ja men köpte ju inte för liten i alla fall

Den blå/gröna är superfin!! Har den till Anton också.
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2011-02-20 07:17:40 följande:
    Eftersom det verkar lite dött så här tidigt så kan vi likväl vara OT...

Sambon låg under huset bland råttor, lera och spikar o plockade ut mögliga plankor igår så vi nu har en stor majbrasa i trädgården! Det finns massor kvar så han kommer fortsätta idag.

Hyresvärden erbjöd oss 2000kr i hyressänkning för detta jobb och "sveda o värk" för de problemen vi haft. Tycker ni det är rimligt?!? 2 dagars jobb under huset i hemska förhållande, 2 veckors vabbande = förlorad inkomst, och vabbandet verkar inte vara slut på långa vägar. Jag kommer behöva ta mycket fuktskadade kläder på min försäkring med en självrisk på 1500kr.
    Så är inte 2000kr väldigt snålt av honom???
    Ja 2000 är lite! Ni borde inte betala något alls i hyra så länge det inte är åtgärdat.
  • SmillaMilla
    solouniko skrev 2011-02-20 07:52:40 följande:
    Fort man vänjer sig vid presbilderna ändå, nu kommer jag ju inte veta vem du är
    ha ha ja man gör ju det. Fast lite lättare blir det kanske, för samma bild har jag på fb
    Mamma till Simon skrev 2011-02-20 07:53:17 följande:
    Är det nya klänningen du har på bilden?
    Jättefin iaf
    Ja nya klänningen. Älskar den. finns fler bilder i min blogg
  • SmillaMilla
    Lilla Ego 07 skrev 2011-02-20 09:58:48 följande:
    Får man ett automatiskt beställningsmejl från ajabaja? Funderar på om jag råkade skriva fel mejladress.
    ja man får ett automatiskt bara några minuter efter.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17