Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2011-02-17 16:47:15 följande:
    Ja, det tycker jag nog en pojke kan ha
    Var det tänkt till en av grabbarna?
    Nä jag köpte dem till Svea, men när jag fick hem den röda zip tröjan och t-shirten med bilarna på så såg det så fint ut tillsamans med de byxorna. Så var lite sugen att ge dem till lill killen i stället
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2011-02-19 10:55:10 följande:
    Goddag

Sitter o kollar resor till nästa vinter...o att försöka komma överens med 4 systrar och sina föräldrar om vart vi ska åka är f*n inte lätt Skrikandes

Bombade bt lite med massa fina kläder
    Åhhhhh så underbar kombon med colibri o fjäril var! Tack för tipset!
  • SmillaMilla
    stökmamma skrev 2011-02-19 12:05:08 följande:
    undrar om inte molo tjuvläst lite här.... när det pratats om att gamla tryck borde komma tillbaka Drömmer

Senast Bambi och nu corvetterna .
    Vad vill vi ha nästa gång??

sötnosar i bildis som vanligt , och alldelles för mycket fin shopping :D *farlig*
    kaniner hoppas jag på!
  • SmillaMilla
    SmillaMilla skrev 2011-02-19 12:43:42 följande:
    Hmmm när tror ni Svea kan använda en softshell i stl 122? De är ju små. Hon är ca 100 lång nu
    Råkade i alla fall köpa den rosa i stl 122  i dag Suuuuperbilligt. Hoppas att jag fick den bara.
  • SmillaMilla
    Helle skrev 2011-02-19 13:53:06 följande:
    Råkade Passar den inte får den väl ligga i växalådan till hösten om inte annat om den ändå var billig

G har en 116 efter P men den är ett par år gammal så jag vet inte om den är jämförbar i storlek. Den passar dock perfekt på längden men är lite lång i ärmarna. 
    ha ha ja råkade Skullle inte ha någon, men hittade denna ljusrosa i stl 122 på ajabaja. Först var det halva priset, sedan 20% på det och minus momsen på 23 %. Så ja den blev billig Men ja den kanske blir jätte stor nu till våren, men kanske till hösten eller nästa vår så kanske den passar. :.)
  • SmillaMilla
    1 och 1 är 3 skrev 2011-02-19 14:22:02 följande:
    Då behöver ju inte jag hoppas längre Förvånad

Har lite som går ut i morgon och laddat med lite nytt... Detta är bara sånt som legat, en del läääänge men jag har inte blivit färdigt med att slänga ut de... Har massa mer igentligen.... Undrar var allt kommer ifrån
    Hoppas att dina auktioner går bättre än mina. 40 auktioner ute o de ligger på 768 kr. Skulle ju kunna gå upp liiite mer
  • SmillaMilla
    1 och 1 är 3 skrev 2011-02-19 14:30:22 följande:
    20 ute och 466 kr... ett köp nu på 99.... så liiiite bättre Saken är det att det jag säljer denna gången är sånt som legat läääänge... så mest smått. Laddar pron med 20 till nu...
    ja samma här. Hade en stooor låda full med kläder. Allt måste verkligen ut!
  • SmillaMilla
    1 och 1 är 3 skrev 2011-02-19 14:42:56 följande:
    Som sagt, undrar var allt kommer ifrån.... Drömmer
    Måste vara sambon som shoppat
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17