Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-06-01 18:17:46 följande:
    Alltså hur kan en butik skriva att de har 2-3 dagars leveranstid när man efter 1 vecka och 2 dagar efter beställning mailar och undrar var paketet är och får till svar att det kan ta lite tid eftersom de skickar med b-post
    och hur kan man ta över 40 kr i porto när man skickar med b-post!
    Heelt galet! Jag tror att de inte har hundra koll på det där med att driva webbutik. De stängde rätt nyligen den fysiska och har troligen inte fått in knycket.
    Tråkigt eftersom man inte lär återkomma som köpare,jag kom mig inte ens för att beställa när jag såg ockerfrakten{#lang_emotions_surprised}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Olivers Mamma skrev 2010-06-01 18:48:56 följande:
    Hej Ladies,

Hoppas att ni njuter av era fynd lika mycket som jag gör.
    Köksbordet som är STORT är fullt av fina kläder som är perfekt uppradade.

Behöver lite hjälp med prissättningen av två saker, ska inte säljas på T utan till en vän (som inte vill betala salgpris) och jag kan inte sätta pris.
    1 rött linne med vita prickar och 1 skidflickor linne, strl 98 och 104. Både givetvis nya.
    Vad säger ni för pris?
    Jag hade isf tagit 115-129kr/st
  • Smultronhjärta

God morgon!

Även jag trillade dit på Katvig igår...
    Idag är det sommar ute,maken har semester och är på stranden med Max,Lova sover ute i vagnen och jag sitter INNE-måste plugga! TråååkKräks

• Smultronhjärta
    h80 skrev 2010-06-02 11:00:14 följande:
    åh, nu är jag sååå nyfiken, smileycat har lagt upp bilder på det hon handlade till mig på fb, men jag har inte henne som vän så jag kan inte se dom
    Jag vet
  • Smultronhjärta
    h80 skrev 2010-06-02 12:05:14 följande:
    meeeen, berätta
    Röd/vit katvigsuit och klänning+hjälmis,superfina lila Idat byxor+blus+hätta,gul snigelsuit- detta tror jag är dittTungan ute
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-06-02 20:19:39 följande:
    känner igen det där... har hemtenta just nu, ska in på fredag kväll o jag har knappt börjat Tyst.. sen en annan hemtenta på lördag (5 h)... sen är det leeeeedigt! (från skolan iaf!) Lycka till med pluggandet! Vad är det du läser?
    Det är bra tråkigt att sitta inne när solen lockar ute..Jag har iofs idag knåpat ihop 13 sidor av projektarbetet så nu återstår bara diskussionen och kalkylerna som jag slipper göra. Såå jäkla skönt att källhänvisningsarbetet är klart
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-06-03 09:22:27 följande:
    hehe
    Jag är ju såååååå sugen på salg efter mina tre resor förra veckanDrömmer
  • Smultronhjärta

Nu är vi hemma efter vår lilla minisemester och jag sitter och unnar mig allt vad jag kan.. Salg x 3, skolprojekt har fått mig att tappa greppet om VVV..

MEN imorgon är det back on track som gäller-träningsskorna är på plats,skåpet fyllt med tonfisk och jag är taggad

• Smultronhjärta
    Helle skrev 2010-06-06 20:24:10 följande:
    God kväll!

Här har vi firat min numera fyraåring hela helgen Hjärta Mamman är trött men det är det värt  jag har börjat undra var ni alla har tagit vägen, men det känns skönt att du kommer på banan imorgon igen
    Grattis till fyraåringen{#emotions_dlg.flower}

Du är just nu mitt dåliga samvete...fixar dina salggrejer imorgon,har verkligen inte hunnit iom att vi drog iväg hemifrånSkäms

Och,ja imorgon är jag tillbaka-hur jävla jobbigt det än må vara att kicka igång igen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17