Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-06-07 15:32:46 följande:
    Låter bra, men min erfarenhet säger att det tar ytterligare några dagar tills det dimper ner.
    Sist fick jag ett sånt mejl den 26e och paketet kom den 31e.
    Ja det ska ju hitta hit från Danmark också och dansk logik är sällan logisk enligt mitt tycke

Skönt för din tös att få en nystart till hösten,jag säger som jag alltid har sagt till dig. Kärleken som ni har satt barnens ryggrad kommer att bära dem genom livets dalar och topparHjärta
    Man kan ha mycket i livet men har man inte kärlek så har man egentligen ingenting! Med tanke på din fina goa familj så är ni rikare än vad bra många andra är
    Skickar dock styrka till dig eftersom det är tungt att bli så frustrerad och ledsen*kram*
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    h80 skrev 2010-06-07 15:42:35 följande:
    vad fina saker de har o vad billigt.............vad beställde du?
    Vet knappt..en massa saker känns det som Fin tvådelad sommardress ,en rutig heldress,basplagg,klänningar som matchar. Min man säger att jag trillade dit på så mycket bara för att jag är en sucker för bra bilder och det har verkligen den shoppen!

Jag vill ju tro att det beror på att kläderna är fina...eller billiga...eller sköna att vila ögat på i kontrast till Molos röriga print
  • Smultronhjärta
    Preggi skrev 2010-06-07 19:24:42 följande:
    Haha sötis, vad tycker hon att det är för fel på den? Jag tänkte på butterfly.. Så himla fin!!
    LJ2 skrev 2010-06-07 19:00:01 följande:
    o jag vill med ha solskyddsdräkter vart ska jag titta? koder? reor? tips? råd?
    Jag läste nåt test nånstans om solkläder och valde lite därefter iom att vi skulle på solsemester så ville jag garantera att dräkten var bra. Kikade runt massor innan jag valde, det blev från zunblock till slut.. Vi är supernöjda!
    Låter bra! Zunblock köpte jag till Max på Gekås för finfint pris
  • Smultronhjärta

Preggi: Jäklar i min låda vad många plagg du köpte Antar att ditt köpsug är något stillat iaf

Stormis,Solouniko,1 och 1- Tack Nu ska jag bara känna efter ifall jag "får" köpa två klänningar samma dag-råkade ju köpa en från Småfolk tidigare idag*snacka om reakåt*

Undrar var närmaste Cubus finns,jag har aldrig ens varit i en sådan affär..Drömmer Finns dock perfekta rosa 3/4 leggings på Gekås som på Lova bli ypperligt fina leggings. Överkomligt pris på 29,95:-

MammaT: Inte sett några skor på Gekås- endast tvådelade set för 129:- (tror jag att det var-samt keps en annan gång)

• Smultronhjärta
    Stormis skrev 2010-06-07 20:55:19 följande:
    Allt snack om PDL fick mig att gå in där igen och NU finns hela mitt önskade set Demon.
    Oh no..inte en chans att Stomis pyntar 80 spänn i frakt

Jag måste nog dra en repa igen och se ifall mina önskemål som var slut finns igen...
  • Smultronhjärta
    Greksmurfen skrev 2010-06-07 21:03:51 följande:
    smultron...vilken hemsida?? tycker det pratas lite allt för mkt om FYND nu =P

preggi: stackars liten =(..... det kan ju gå snabbt.. när maxen blev magsjuk (vinterkräksjukan) å blev han ju uttorkad på 5-6 tim=S... du ska inte ringa å prata med barnakuten?
    Stomis har koll
    Stormis skrev 2010-06-07 21:05:39 följande:
    eller var det Småfolk? - Småvi . Molon vet jag inte. Annars har jag ganska bra koll på henne .
  • Smultronhjärta
    h80 skrev 2010-06-09 20:51:10 följande:

passar på att fråga igen (sista gången jag lovar) om nån vill handla lite till mig på katvig?

Jag kan avhjälpa dig med det problemet annars...Stormis har ju redan 3 och jag har ingen
  • Smultronhjärta
    h80 skrev 2010-06-09 21:01:42 följande:
    inboxade precis stormis...........men kanske bättre om du vill då?  Glad
    *Komsi,komsi*
    LJ2 skrev 2010-06-09 21:00:56 följande:
    det e lätt ordnat
    inboxa bara ett kontonummer om du har för lite o handla
    Heck yeah..Ska Stormis åka precis samma väg som jag med spons så måste jag nog också ordna något för samvetets skull *med tanke på hur ofta jag ränner i DK*
  • Smultronhjärta
    Kristyr skrev 2010-06-09 21:15:53 följande:
    å jag hoppas du shoppar sånt du tröttnar på och säljer snart
    Nej säg inte så..jag har idag piskat mig själv att kasta ut 37 auktioner på Tradera.Det var inte roligt någonstans faktiskt....Även om jag är rätt nöjd med många av mina bilder*perfektionist*
    Dock är det rätt nedslående att inse att allt jag har grejat med idag knappt märks i säljagarderobenDrömmer
  • Smultronhjärta

På tal om leggings så måste jag slå ett slag för HMs trekvartisar..Jättefina och nästan gratis

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17