Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Duntoffla skrev 2010-06-06 20:31:23 följande:
    Grattis till 4-åringen!
    Smultronhjärta skrev 2010-06-06 20:13:40 följande:
    Nu är vi hemma efter vår lilla minisemester och jag sitter och unnar mig allt vad jag kan.. Salg x 3, skolprojekt har fått mig att tappa greppet om VVV..

MEN imorgon är det back on track som gäller-träningsskorna är på plats,skåpet fyllt med tonfisk och jag är taggad
    Och jag börjar nog bli som du var förra året när det gäller att äta antal Hemglass-glassar
    Åh Hemglasskillen ska jag terra i veckan! Vi behöver små glassar eftersom vi håller på och lär Max det där med att man får bara en per dag och han tjatar h å l i mina öron

För övrigt så har Max sen i onsdags börjat med en ny grej.... "Dani säger att Max får blåsa mer bubblor" Dani säger att Max inte behöver sova nu",Dani säger att Max ska äta många glassar", "Dani säger att Max ska få många bullar"..DaniEL är hans gudfar men han säger då rakt inget av alla dessa grejer Tokiga unge som hittar påDrömmer
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2010-06-06 20:43:12 följande:
    Ha, "känner" jag DaniEL och dig rätt så säger han visst dessa saker. Fast inte när du hör .
    Mycket möjligt De två tillsammans är som i en egen liten rosa bubblaHjärta När vi var uppe nu så fick Max en digitalkamera i present så nu måste jag börja tänka mig för eftersom jag insåg när jag tittade igenom kamerans bilder att både min ena skinka och bröst har fastnat på bild när han skulle gå på toa med sin kamera samtidigt som jag duschade
  • Smultronhjärta
    Trinis skrev 2010-06-07 08:04:34 följande:
    Godmorgon alla!

Jag har inte orkat läsa alla inlägg så hoppas alla mår bra!
    Själv är jag rätt trött efter en helg hos svärmor.

Jag är ute efter en snuttefilt från teddykompaniet, den som ser ut som en pepparkaka, jag har letat överallt efter den och kan inte hitta den någonstans, J älskar sin "Peppe", vilket gör det svårt att få tvättat den och också är jag livrädd för att den ska bli borta.
    Jättetacksam om någon kan tipsa mig om var jag kan hitta en sådann.
    Hej!

Testa att kontakta Teddykompaniet för att försöka få tag Peppe,min kompis fick hjälp att hitta någon av deras produkter som utgått via kundtjänst. Sen är iofs Peppe säsongsbetonad så det kan ju vara därför som han är så svår att hitta just nu
  • Smultronhjärta

Jag sitter och funderar på om jag köpa mig en klänning..Stadmotivet med fjärilar på,någon som vet om kanten på den klänningen är Molorosa? Haha med det menar jag alltså cerise som cups,inte den skrikrosa som dalmatiner och inte den rosa som är på prästkragarna..Rörigt jag vet men jag hoppas ju på cupsrosa

• Smultronhjärta
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-06-07 12:30:55 följande:
    Den är cupsrosa, inte dalmatinerrosa.
    Underbart! Massa tack
  • Smultronhjärta
    Greksmurfen skrev 2010-06-07 12:40:13 följande:
    hmm dax å ringa ziggys med =S... har inte fått allt som ja beställde därifrån... mailade å då så bad hon om ursäkt å sa att det skulle skickas... det var för 2 v sen typ nu =S...
    EN ANINGEN dålig stil......

tro inte jag kommer shoppa mer därifrån kan ja säga...
    Jag har handlat väldigt mycket därifrån och aldrig haft problem-tvärtom faktiskt!
    Hoppas det löser sig,med kompensation, för dig
  • Smultronhjärta

Nähäpp det blev visst en Småfolksklänning istället Bra pris hos Småvi!

• Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2010-06-07 13:40:47 följande:
    Syrran har nu lagt upp bild på Mateo i fina sommarsuiten i hennes blogg
    mettessida.blogspot.com/2010/06/dop-kalas.htm...

någon som vet om denna suit finns att få tag på någonstans? Denna är 56, jag skulle vilja ha en i 68.
    Underbar låt du sjunger så fintSolig Jag blir alltid tårögd när jag hör texten sjungas av någon annan än Kent(som jag inte gillar )
  • Smultronhjärta

Mitt "lilla" paket från POMPdeLUX är redan skickat- vad roligt med snabb service från,för mig, ett nytt ställeSolig Spännande också med danskt fast som ändå känns väldigt odanskt

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17