Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2010-06-09 22:08:15 följande:
    håller med Hjärta lite stora i midjan bara
    Kanske på din sötfis...Min gosa fyller ut trekvartisarna rätt bra
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Greksmurfen skrev 2010-06-09 22:10:19 följande:
    från vilka stl finns dem ?? kanske skulle ha lite till en nyföding =P om de går så smått....

PLIing i inboxen igen

butte: så sööööt hon e=)..
    Börjar på ministorlekar Har fixat redan-Grattis till fina köp
    stökmamma skrev 2010-06-09 22:10:33 följande:
    såna har stella i alla färger skulle behöva kompletera lite till men den butiken saknas i närområdet

Ot men nån som har koll, vart hittar man roligast till sig själv, KappAhl el Lindex ? nåt som passar på skolavslutningen och som ska prövas med 3 barn
    Jaaa din stad har verkligen ont om bra affärer..Men ska du ha till dig så hade jag nog satsa på e-center och Lindex
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2010-06-09 22:17:47 följande:
    Lindex har massa fint till oss nu tycker jag. Är det ett ålderstecken tror ni...
    Jag tänkte samma sak när jag rekade Lindex
  • Smultronhjärta
    stökmamma skrev 2010-06-09 22:47:04 följande:
    nån som är kvar och har tips på vad man ger en nybakad student?? Låtsaskusin dessuton
    blir bilmekaniker i morrn och vi ska på sttudentfest
    lillronya skrev 2010-06-09 23:51:50 följande:
    Någon typ av verktyg kanske?
    Jaa varför inte en skruvdragare?
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2010-06-10 07:54:25 följande:
    De har de säkert!
    Smultronhjärta skrev 2010-06-10 06:30:35 följande:
    Jaa varför inte en skruvdragare?
    Ja, varför inte? Superbra ju!
    Ja hur användbart som helst..Vi har två men jag får ändå aldrig hålla i någon så jag "beställt" en rosa av maken
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2010-06-10 08:27:42 följande:
    Tror du färgen är avgörande för om du får låna den eller inte? Inte så att kunskapen/manligheten  eller nåt annat ligger bakom det beslutet .
    Ja fast tvärtom tänkte jag..En rååååsa skulle ju bara vara min och har då Stoffe en svart och en grön att ta före den så borde jag också hinna få skruva något
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2010-06-10 08:42:21 följande:
    Be om en bultbräda med
    Bara den är råååsa så
    Pepper79 skrev 2010-06-10 08:52:03 följande:
    Stormis och Smultron: hur mycket pengar ska ni ha med er? har ni växlat? Blir nog att jag växlar idag tror jag. Kursen gick ju ner igår så hoppas den kan falla lite mer idag.
    Ingen aning..Jag har inte ens fattat att jag ska neråt om två dagar Men väldigt trevligt att kursen går ner,får se vad som händer vid 11
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2010-06-10 09:04:20 följande:
    Ingen aning, men ska nog försöka att begränsa mig lite... Tänkte också växla idag. Förra gången sket det sig när jag väntade och igår var den ju ganska trevlig på 1,32 nånting va? Kanske runt 2000 DKK Oskyldig. Vet inte alls. Vill nog eg inte komma hem med för mkt, men det var ju himla fina färger under 2009 och det är ju trist att behöva sålla fööör mkt. Såå svårt. Du?

Smultron - när är din plan att vi ska vara på plats? Vi var ju ensamma först i kön ganska länge förra gången, men ska det var är det lika bra eller . Så soluppgången?
    Planen är som vanligt tidigt
  • Smultronhjärta

Tillägger att jag kan strunta i det mesta men OM "jag är bitter och har för kort lugg"-danskan skulle få för sig att gå på salg en lördag så måste jag var före henne i kön..Just to rub it in

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17