Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

anette 81 skrev 2011-03-16 19:11:45 följande:
    okej
    vilken blir det från pop?
    Den rosa. Svea vill bara ha rosa kläder. 

Vi skulle även köpa regnkläder till henne i dag. Efter myyyyycket om o men så fick jag henne att gå med på de lila didriksson setet, hon skulle inte ha några alls för att det inte fanns några rosa.  
  • SmillaMilla
    Kristyr skrev 2011-03-16 20:44:47 följande:
    försöker få en lillasyster att somna....{#emotions_dlg.djavulsk} trött men vägrar sova, gallskriker.

hoppas att det funkar nu, hon har fått sitt i selen och softa och bli trött... innan hon hamnade i sängen igen.. hoppas hon somnar..
    Låter jobbigt! 

Här somnade barnen tidigt, skönt, för då kanske jag får upp dem i tid i morgon.  
  • SmillaMilla

Hej i tråden!

Nu måste jag vara ot, men behöver ert råd.

Svea har nu fått en läkartid till barnpoli. Efter remiss från hennes provatläkare. Men den läkaren vi fick nu har vi redan till ett av de andra barnen. Kan man ringa o fråga om man kan byta till en annan läkare? Eller skvallrar de där emellan så att man ändå inte får den vård man behöver ha?

Är rädda att om vi tar samma läkare så blir man klassad som hydrokondriker och inte tas på allvar. Förstår ni mitt dilemma? 

• SmillaMilla

Hmmm ja ni har kanske har rätt. Men kanske det ligger lite bakom mig att den andre läkaren är bättre på allergier och det är just sveas knepiga allergier vi skall dit med. 

• SmillaMilla

Tjejer!

Kommer ni ihåg den där underbara rutiga klänningen från rockafella? Finns den i större stl? Skulle gääärna ha en till Svea! 

• SmillaMilla
    Busbellan skrev 2011-03-17 18:47:59 följande:
    Ja, vet att den fanns upp till 5-6 år i alla fall
    Hade ni med 4-5 år förra året?
    nja jag tror att vi hade 3-4 år. Så kanske 5-6 skulle funka?
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2011-03-17 18:51:58 följande:
    Har för mig att Liljan hade 5-6 år till Maia förra året och sålde den nu i vinter, vet inte varför jag inte köpte den av henne när hon hade den ute på fb

Tror säkert att 5-6 år funkar!
    Tack då skall jag leta vidare.
  • SmillaMilla
    Tjollabolla skrev 2011-03-18 17:46:06 följande:
    Haham hemsk? Tyckte den var urgullig, sånt hjärtligt skratt!
    Panikskratt snarare. 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17