Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2011-03-20 15:16:57 följande:
    Ja verkligen snygg till mycket!

Men A har hittat en egen väldigt snygg matchning.
    Hon har party pink-lurven och brukar ha svart NS-mössa till eftersom det är svarta kanter på den.
    Men nu har hon bytt till NS berry-mössan. Den är nämligen i samma färg som partypink.
    Åhhh snyggt! Jag msåte nog ha en svart ns till svea också. 
  • SmillaMilla
    Buttelina skrev 2011-03-20 15:27:38 följande:
    åh söta barn i bildis.

ängeln så go liten meja. eller liten o liten vad hon har växt!!

bubblan: fiina liten i klänningen så hi,la go. börjar bli mer o mer lik ida tycker jag!

smilla: fina svea, hon är så söt i ljusrosa tycker jag! passar henne perfekt. vad fin mössa. vad har nu lilla ego för bloggadress?
    Tack! 

Lilla ego finns på fb:
    http://www.facebook.com/home.php?sk=group_173559172666513&ap=1
    meil:
    [email protected]

blogg vet jag inte.  
  • SmillaMilla
    1 och 1 är 3 skrev 2011-03-21 18:51:49 följande:
    Hoppar in en snabbis innan det är dags för saga...

Har mått lite små dåligt senaste veckan då jag trodde min anställning tog slut den siste maj...

Idag kom jag till jobbet, men samma lite tråkiga inställning då jag trivs sååå himla bra på denna arbetsplatsen. Iaf så kommer en kollega framtill mej ganska så direkt och säjer: - Jag har löst ditt jobb, du får mitt ett tag......

Hon ska ha bebis i sep och efter överläggning med chefen så kom dom framtill att jag är den bästa för hennes tjänst, jag finns redan i företaget, jag är pigg och glad och har viljan att lära Stenen släppte från mitt hjärta! Jag har iaf garanterat jobb till hösten 2012, LYCKLIG!

När jag sen kom hem kastade jag mej in på skatteverkets hemsida, DUBBEL LYCKA och jag längtar som F*N rent ut sagt till midsommar!
    Grattis! Hjärta
  • SmillaMilla
    1 och 1 är 3 skrev 2011-03-21 19:14:01 följande:
    Tack! Funderade på din me&i visning, va sjutton ska du bo så långt borta för!?
    Förlåt
  • SmillaMilla
    stökmamma skrev 2011-03-22 11:36:38 följande:
    hejsan hoppsan va här va lugnt

Det kan väl inte vara så att ni har Solig  ?

hoppas på någon kul post idag  
    Jooooo vi har sol och +9 grader! Helt otroligt! Men...................

.........är hemma med vattenkoppor. Eller inte jag utan barnen.....

Så jag är väldigt shoppingsugen!  
  • SmillaMilla

God morgon. 

Anton berättade att det var många av lärarna i går i skolan som sa att han hade snygga vårkläder. Han brukar inte bry sig så mycket, men ville gärna ha dem i dag också till skolan  

• SmillaMilla

Lite ot men någon som köpt adidas skor till era barn?

fick hem sveas, de vita med rosa på. Sulan innuti är alldeles vikt vid tåna, ser ut som om sulan är för stor för själva skorn. Har det varit så på era också? 

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17