Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hej,
    jag är också här  

• SmillaMilla
    Buttelina skrev 2011-03-26 21:35:12 följande:
    usch min syster fick nyss åka in med ambulans igen.. hon tuppade av, slog i huvudet och fick kramper. har hänt en gång innan och då sa dom att det berodde på en medicin hon tog. men den medicinen går hon ju inte på nu ObestämdGråter
    Åh nej ush! KRAM
  • SmillaMilla

Liljan: Åhhhh så fina molos skalkläder är!!! Och småfolksklänningen åhhhhh, jag har verkligen börjat älska småfolk, vilkte jag inte gjort tidigare. Men kanske bara för att jag tröttnat på molos print. 

• SmillaMilla
    lillronya skrev 2011-03-27 18:53:14 följande:
    Se där! Lite folk var här allt ju.
    Ja började titta på kort på vår externa hårddisk.
    Bilder från 2004 och framåt. Roligt!
    Åhhh vad kul!

Jag är så rädd att min dator skall lägga av. Den är inte bra. Startar om sig lite då och då. Så igår var jag duktig och framkallade 200 kort. Borde framkalla mer när jag ändå håller på.  
  • SmillaMilla
    ChokladMoshin skrev 2011-03-28 07:57:44 följande:
    Hopas dom blir bra snart, kan du inte skicka hit lite koppor?
    Mina har inte haft det än.

Måste fortsätta packa nu så trött på detta nu, men flyttlasset går på söndag så är illa tvungen.
    Ha en bra dag alla
    jag kan skicka några, absolut. Ok med dem som sitter i munnen? För de vill vi gärna bli av med!
    lillronya skrev 2011-03-28 08:14:56 följande:

Godmorgon!

Åh har ni vattkopppor?

Hoppas de inte har så mycket koppor.

Småttarna här har inte haft det än.

ChokladMoshin skrev 2011-03-28 07:57:44 följande:
    Hopas dom blir bra snart, kan du inte skicka hit lite koppor?
    Mina har inte haft det än.

Måste fortsätta packa nu så trött på detta nu, men flyttlasset går på söndag så är illa tvungen.
    Ha en bra dag alla

Usch ja det är jobbigt att packa. Skönt att det snart är dags för flytt,

ja men bara ett av barnen. Så resten kommer väll här att lösa av varandra. Kul. 
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2011-03-28 12:44:59 följande:
    Kom du på det nu
    Eller har du inte mätt hennes fötter innan?
    ha ha

jag tog äntligen ner dem från vinden och skulle lägga ut dem till försälning. svea ville ha dem på sig, så hon fick prova. Och visst känndes de inte för små. Så hon får ha dem så länge det går, för de är ju så läckra. Kanske borde kolla ballerinaskorna också  
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2011-03-28 21:41:25 följande:
    HjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärta

Precis så känner jag mig just nu...varit sådär löjligt glad ända sen min promenad till postlådan idag...ni är ju bara för underbara Solig Det där lyckohalsbandet är ju verkligen klockrent till mig...nu får vi hoppas att det fungerar!
    TACK TACK TACK {#emotions_dlg.flower}

Hade jag bott närmare dig hade du fått en stooooooor kram och en massa hjälp också. KRAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17