-
ja kan man säga....Busbellan skrev 2011-06-15 16:40:08 följande:Kristyr; men visst var det ganska tydligt att det var hennes tanke i den andra tråden
Med den ledande frågan...
-
men ingen har ringt hit. Sur jag blir. Jag vill forfarande inte ha postförskott

-
när är förrut?Lilla Ego 07 skrev 2011-06-15 19:16:20 följande:Haha då är jag precis efter dig då :) hade 60 på slutet :)
De ringde mig förut. Allt mitt fanns förutom ett set med babylakan.
hmm då lär de ringa mig imorgon när jag är på utflykt med jobbet till fjäderholmarna. -
*puh* skönt att min molo babyklänning på T iaf har passerat 100:-
hoppas minibodysarna kan öka lite till med, så slipper jag få allt för ont i magen över dem.
Men IdaT går verkligen kasst på T jämt.. trist. Superhärliga babyplagg.
-
fick hem mitt pomp paket idag. Vilka mjuka och mysiga kläder. Har iaf midsommarkläderna klara nu
Får bli mer pomp i framtiden, på rea
Testade på lillasyster och hon blev helt tossig av de flickiga kläderna..(fick jag för mig iaf)
-
Mitt fanns på ajabaja och är skickat mot postförskott. Suck
-
hon svarade på mailen och sa att hon inte hade haft tid och kolla mailen och hade skickat dem igår...Tjollabolla skrev 2011-06-16 08:01:27 följande:Mitt med. FAN OXÅ. Det är en internetshop, ska det vara så svårt att sköta mailen då!!!!!
iof så vet jag inte om allt mitt finns, det frågade inte jag. Trist om det är en sak och så postförskottsavgiften på 50
och sedan den höga frakten.. *blä*
-
vi klickade i fel när vi valde betalmetod.. och det råkade bli postförskott istället för BG/PG-betalning.Duntoffla skrev 2011-06-16 09:23:15 följande:Vad dåligt!
Vad då? har ni beställt med vanlig frakt och sen fått postförskott? Hänger inte riktigt med... -
ja, väldigt dåligt att de inte kan kolla mailen. De hade ju stängt av mobilen och hänvisade till mailen, försökte ringa dem i går med.Tjollabolla skrev 2011-06-16 09:31:44 följande:Har råkat trycka fel.... Mailade direkt om att jag gjort fel och inget svar...
En webshop borde ju kolla och svara på mail trots att de har massor att göra pga rea. Det kan ju komma sådana mail som våra.. att man vill ändra, fråga eller ta bort, eller ja gjort fel. -
vad rosa och riddaren är sega med leverans, trost betalning med kort och hutlös frakt..