Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Lilla Ego 07 skrev 2011-06-17 14:17:26 följande:

Fasen, försöker få in bilder på min salgshopping jag hämtade ut idag, som smutron ordnat åt mig. Men kan inte ladda upp bilder. Är ju likadant med smileys här, funkar inte. Undra om det är för att jag har fått någon ny version av internet explorer??

Laddar upp dem på min blogg istället om någon vill kika. sarabellabusa.blogg.se

Nästintill inga dubletter! Det är bra jobbat måste jag säga!!

Tusen tack smultron!

åhh vad fint, den turkosa med vita prickar kan få flytta hit sedan
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2011-06-19 10:48:23 följande:
    Du har;

Vildänglar på Kungsholmen
    Smallkids på Söder
    Mini Rodini (inte danskt iofs) på Söder
    Under på Söder (en liten butik med Småfolk bla)
    Smågrodorna (VIllervalla dock) nära Vildänglar på Kungsholmen
    Babyshop på Lidingö numera tror jag

Ska fundera lite till...

sigge och juno på s.t eriksgatan
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2011-06-19 12:18:22 följande:
    Finns Sprall kvar och har de något? Inser att jag inte köper mkt alls i fysiska butiker längre
    har aldrig var där, vet inte vad det är för affär. Drömmer Köper nästan alla barnkläder på  nätet....
  • Kristyr
    Maliten skrev 2011-06-19 15:07:43 följande:
    Tack för tipsen brudar! Och så har de väl en butik med Danskt i Kistagallerian va?
    Hade någon skrivit UNI på Åsögatan på söder? De har katvig... å smallkids ligger ju nästan där, kommer inte ihåg om någon skrev dem.
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2011-06-19 15:30:20 följande:
    Nej, de var inte med. Visste att det var ngn mer butik där i krokarna.

Sprall var det som låg/ligger? på NK. lite Molo men annars inte så kul. Åhléms hade ju förut i alla fall Katvig också
    aha... undrar när jag var på NK sist Men då var jag inne på sprall minns jag. Men det var väl typ 2 år sedan, eller mer..
  • Kristyr
    jompa skrev 2011-06-19 16:48:30 följande:
    Åhlens hade inget danskt kvar när jag var där för två veckor sedan och NK har inte kvar Sprall så inget danskt där heller. Kista har lite men det har blivit sämre och sämre.
    jahapp så uppdaterad var jag
  • Kristyr
    h80 skrev 2011-06-20 15:26:07 följande:
    jag har
    Har du fått ditt paket från rosaochriddaren? Du beställde väl med när man fick 40% för beställning över 2000
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17