• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Love Isac
    Tic1 skrev 2010-04-08 10:10:27 följande:
    En OT fråga, men provar ändå!Undrar om någon har tips på var jag kan hitta byxor i typ svettistyg i samma modell som me&i smala plysch/frotté??Vi använder nästan bara dessa byxor på dagis och nu börjar det ju bli varmare och då funkar ju frottén men det blir så lätt öglor på dom när dom används på dagis.Vi har även köpt lite svettisbyxor av den vidare modellen, men de sitter inte alls lika bra på min smalis så nu är jag på desperat jakt efter svettisbyxor i smal modell!!ALLA tips tas tacksamt emot, kanske nån som vet någon som syr upp på beställning?!?(helst enfärgade byxor med ställbar midja...)
    Lindex velour!Har svarat i shopoholictråden oxå!!=0)
    ISAC Mitt Hjärta Min Stjärna
  • Helle

Ingen som vet om det skiljer mycket mellan 92 jr och 98 i Molos t-shirts?

Liljan: jag kommer att vara på mässan på lördagen
  • Kristyr

Lite OT igen, någon som vet hur VV strumpor är?

Har bara POP och katvigstrumpor.....

• Kristyr
    Edenshage skrev 2010-04-08 11:06:21 följande:
    tusen tusen tack! Vet du om det bara finns mörkblå till killar??
    ja eller röd med lila muddar om man inte vill ha det till sin kille (det har jag, eller har en av varje )

Den blå är himla fin....och den röda med..
  • Edenshage
    Kristyr skrev 2010-04-08 11:07:57 följande:
    ja eller röd med lila muddar om man inte vill ha det till sin kille (det har jag, eller har en av varje )Den blå är himla fin....och den röda med..
    tveksamt om min kille vill ha den röda om lillasyrran har den {#lang_emotions_undecided}, men den är himla fin!!! minns inte hur storlekarna var när jag köpte sist, hur är dom? han har 98/104 i den gamla nu och den är kort i armarna.. måste väl funka med 110, eller skulle jag tagit 116 tror du?
  • Kristyr
    Edenshage skrev 2010-04-08 11:13:01 följande:
    tveksamt om min kille vill ha den röda om lillasyrran har den , men den är himla fin!!! minns inte hur storlekarna var när jag köpte sist, hur är dom? han har 98/104 i den gamla nu och den är kort i armarna.. måste väl funka med 110, eller skulle jag tagit 116 tror du?
    har 92/98 till min kille som är 83 cm, de är nog ung som minsta stl i dubbelstorleken. Den är lite stor visst, men funkar.
  • Edenshage
    Kristyr skrev 2010-04-08 11:15:25 följande:
    har 92/98 till min kille som är 83 cm, de är nog ung som minsta stl i dubbelstorleken. Den är lite stor visst, men funkar.
    ok! tack såg just att den inte fanns större än 92/98 på dom sidorna så jag får leta vidare! Men tusen tack för hjälpen!! {#lang_emotions_flower}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17