• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • OsynligtSmåkryp
    MiniM3 skrev 2010-04-07 22:41:11 följande:
    Dom är på g i kk vad jag har hört.. Dom begärde att dom som sålde deras kläder betalade in i förväg allt dom skulle ha och sen fick kläderna m.m.  Men det gick inte min lokala butik med på så dom kommer inte få något mer :/
    Ohh, så tråkigt om det är sanning! Finns alltid vissa guldkorn hos IdaT ju...
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2010-04-08 09:26:17 följande:
    Beställde du från deras ta3bet2 erbjudande? Jag vet inte hur många ggr jag ändrat min order Men nu känner jag mej ganska nöjd och den är betald
    Ja det gjorde jag, men bara lite strumpor. Ett par var slut så det var lite mejlande fram och tillbaka vilka jag ville ha istället.

Vad blev det för nåt till dej?
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • ängeln83
    lillronya skrev 2010-04-08 09:35:59 följande:
    Ja det gjorde jag, men bara lite strumpor. Ett par var slut så det var lite mejlande fram och tillbaka vilka jag ville ha istället. Vad blev det för nåt till dej?
    Aha
    Här blev det Molosar, den slutgiltiga ordern blev kanin och haj linne till Liam och prästkrage body till Meja.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2010-04-08 09:50:48 följande:
    Aha Här blev det Molosar, den slutgiltiga ordern blev kanin och haj linne till Liam och prästkrage body till Meja.
    Å fina!!

Nu ska jag köra en runda till cillen. Tråkigt utan shoppingsällskap, men så får det bli ibland.

Smillamilla: är du här???
  • ängeln83
    lillronya skrev 2010-04-08 09:54:54 följande:
    Å fina!!Nu ska jag köra en runda till cillen. Tråkigt utan shoppingsällskap, men så får det bli ibland. Smillamilla: är du här???
    Ja det blir nog bra, var ju lixom tvungen att bestämma mej till slut

Ja det är alltid roligare med shoppingsällskap, för min del blir det mest min sambo Tyvärr har vi ju inte så många roliga affärer här.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2010-04-08 09:59:52 följande:
    Ja det blir nog bra, var ju lixom tvungen att bestämma mej till slut Ja det är alltid roligare med shoppingsällskap, för min del blir det mest min sambo Tyvärr har vi ju inte så många roliga affärer här.
    Ja vill man ha grejorna är det nog bäst att bestämma sej.

Min man följer helst inte med och shoppar. Han får ha barnen istället.
  • ängeln83
    lillronya skrev 2010-04-08 10:02:29 följande:
    Ja vill man ha grejorna är det nog bäst att bestämma sej. Min man följer helst inte med och shoppar. Han får ha barnen istället.
    Ja det är ju lite så Och så kan man ju bestämma sej INNAN man lägger ordern, inte efteråt

Typiskt män, men min gillar faktiskt shopping fast om man segar fööör mycket i en affär så blir han less. Oftast delar vi upp oss, jag och Meja kikar på kläder och sambon och Liam går i "kill" affärer
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Tic1

En OT fråga, men provar ändå!
    Undrar om någon har tips på var jag kan hitta byxor i typ svettistyg i samma modell som me&i smala plysch/frotté??Vi använder nästan bara dessa byxor på dagis och nu börjar det ju bli varmare och då funkar ju frottén men det blir så lätt öglor på dom när dom används på dagis.Vi har även köpt lite svettisbyxor av den vidare modellen, men de sitter inte alls lika bra på min smalis så nu är jag på desperat jakt efter svettisbyxor i smal modell!!ALLA tips tas tacksamt emot, kanske nån som vet någon som syr upp på beställning?!?(helst enfärgade byxor med ställbar midja...)

• Zvartaliljan
    Tic1 skrev 2010-04-08 10:10:27 följande:
    En OT fråga, men provar ändå! Undrar om någon har tips på var jag kan hitta byxor i typ svettistyg i samma modell som me&i smala plysch/frotté??Vi använder nästan bara dessa byxor på dagis och nu börjar det ju bli varmare och då funkar ju frottén men det blir så lätt öglor på dom när dom används på dagis.Vi har även köpt lite svettisbyxor av den vidare modellen, men de sitter inte alls lika bra på min smalis så nu är jag på desperat jakt efter svettisbyxor i smal modell!!ALLA tips tas tacksamt emot, kanske nån som vet någon som syr upp på beställning?!?(helst enfärgade byxor med ställbar midja...)
    villervallas svettisbyxor tycker jag sitter bra på smalisar.
    www.villervalla.se
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17