• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-04-20 10:17:50 följande:
    eller den fina molo med små stars...  det är väl samma som filtenwww.babyshop.se/system/search/product.asp?id=...eller det här fina printet.. med nått på...www.babyshop.se/system/search/product.asp?id=...Åhhh nu vill jag veta vad jag har för bebis i maggen... nyfiken! 2v exakt kvar idag..
    Ja den är också super fin, kanske stjärn bodyn och regnbågs leggingsen? Hum...lär nog inte bli svårt att hitta på nåt iaf.

Åååh vad spännande, vad tror du det är för nåt då?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-04-20 10:19:36 följande:
    Ja den är också super fin, kanske stjärn bodyn och regnbågs leggingsen? Hum...lär nog inte bli svårt att hitta på nåt iaf. Åååh vad spännande, vad tror du det är för nåt då?

Vet inte alls vad det är. Men för jämnställdheten hemma skulle ju en flicka inte vara fel, men en pojke är ju inte fel heller.

Hoppas/tror kanske lite mer på en flicka, för att denna grav är annorlunda, magen annorlunda, högre hjärtljud.. Men man kan inte veta..

Är mest inställd på att det är en liten bebis. Som jag hoppas kommer vara lika snäll som storebror var.
  • Busbellan

Hej hej
    Sitter och försöker lyssna på en föreläsning, men det är inge roligt

Mamma till Nora, August och Ella
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-04-20 10:24:41 följande:
    Vet inte alls vad det är. Men för jämnställdheten hemma skulle ju en flicka inte vara fel, men en pojke är ju inte fel heller.Hoppas/tror kanske lite mer på en flicka, för att denna grav är annorlunda, magen annorlunda, högre hjärtljud.. Men man kan inte veta.. Är mest inställd på att det är en liten bebis. Som jag hoppas kommer vara lika snäll som storebror var.
    Alltid spännande att se vad det är för nåt, jag var helt bombis på att Meja var en pojke eftersom min graviditet var precis som Liams, men ack så fel jag hade, vi blev minst sagt förvånade när det ploppade ut en liten flicka

Jaaa, en bebis får vi ju hoppas det är
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-04-20 10:26:42 följande:
    Alltid spännande att se vad det är för nåt, jag var helt bombis på att Meja var en pojke eftersom min graviditet var precis som Liams, men ack så fel jag hade, vi blev minst sagt förvånade när det ploppade ut en liten flicka Jaaa, en bebis får vi ju hoppas det är
    även om det finns vissa hemma som mer hoppas på att det är nått med skopa
  • katarina118

krystyr

ha du inte haft någon känsla då???

Då ja väntade pojken så kände ja på mig att de va en pojke men ja förnekade det eftersom ja så innerligt ville ha en flicka...

men så när ja blev gravid med tvåan...så fick ja en annan känsla..ja drogs till tjejkläder å kunde bara inte tänka på något annat än att de va just en tjej å mycke riktigt så visade de ju sig vara en tjej....

• Kristyr
    katarina118 skrev 2010-04-20 10:35:28 följande:
    krystyrha du inte haft någon känsla då???Då ja väntade pojken så kände ja på mig att de va en pojke men ja förnekade det eftersom ja så innerligt ville ha en flicka...men så när ja blev gravid med tvåan...så fick ja en annan känsla..ja drogs till tjejkläder å kunde bara inte tänka på något annat än att de va just en tjej å mycke riktigt så visade de ju sig vara en tjej....
    Känslan säger flicka eftersom det är annorlunda och jag har fyndat en popklänning på T för 9:-

Med ettan trodde jag npg mer på pojke innerst inne köper mer unisexa "pojk" kläder.. och ut kom en pojke.

Men jag är inte alls säkert det kan vara vad som..

Alla runt omkring säger en flicka. Inte många som har sagt att det är en pojke, men om 2v VET jag!{#lang_emotions_heart}
  • katarina118

krystyr..

bli de snitt eftersom du exakt vet att de bli om två veckor???

ja skulle oxå vilja ha en liten baby....min yngsta är 14 månader...

• Stormis
    ängeln83 skrev 2010-04-20 09:29:28 följande:
    OT men nån som har tips på dop present till en liten Molly?Inga traditionella saker som hemskt tenn och sånt Funderade lite på Molos regnbåge/stjärn filt, vad tror ni om det?
    Jag tycker att födelsedagståg är mysiga. Blir oxå nåt hållbart, men nåt som bara behöver tas fram ibland och det finns ju snygga fr Jabadabdoo tex.
    ♥♥♥ Storasyster 0710 & lillebror 0912 ♥♥♥
  • katarina118

dop present som är poppis är väl en sådan där regg skylt man sätter på vagnen...

sen visst kläder å sådant är ju alltid skoj men ja tycker inte de hör hemma på ett dop...

dop present är ju något som ska finnas kvar hela livet....

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17