Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Kristyr skrev 2010-08-03 10:19:01 följande:
    näe men man vill ha den med iaf om man köper, det skulle jag vilja.. Annars är den ju bara värd 300:- tycker jag..
    Ja, det är såklart bättre om man vill sälja den
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-03 10:22:30 följande:

Hellu i tråden!

Här rivs det tak för fulla muggar, NU ska det bli tätt!!

Bubblis åkte just till farmor o farfar å mamman får ta de lite lungt *behövligt* Ont i hela kroppen efter fallet så det ska bli skönt att få vara rätt stilla en dag

I morgon ska vi på RUL, såååå spännande!! *längtar* Hoppas hoppas hoppas dom vill kika efter könet trots att chansen är liten!

Hej

Skönt att vara barnfri. Här hade N feber inatt men nu verkar det lite bättre. Håller tummarna för att ni får veta kön. Här är de väldigt generösa med sånt och frågade oss bägge gångerna. Det verkar helt bero på var man gör det.
  • Duntoffla
    Kristyr skrev 2010-08-03 10:30:42 följande:
    De har aldrig frågat här om vi vill veta, har inte frågat heller.. Dunis vart har du gjort UL? Har gjort på sös båda ggn.
    På UltraGyn på Odenplan bägge gångerna. Vet att på ex Mama Mia så har de inte frågat. Men de säljer å andra sidan Köns-UL också och vill väl tjäna pengar.
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-03 10:32:01 följande:
    Usch då stackars Noel!! *kryapådigkram* Hjärta

Alla säger att just Västerås är superhemliga med kön, men jag hoppas ändå att vi kan få en snällis som kan kika, vi vill så gärna veta
    Tack! Han verkar då pigg nu. Känns inte så lägligt med sjukt barn just nu. Fast det är det väl aldrig?

De kanske också hellre vill tjäna pengar på köns-UL.
    Mawe123 skrev 2010-08-03 10:31:12 följande:
    Jag tycker det är konstigt att man skriver att man kanske har en luva.. lite bättre att kolla upp det innan, kan jag tycka!

Vi använder ofta luvan, är mycket med skotern på fjället där det blåser hårt ibland.

Men såklart en billigare extra overall att lämna på dagis, skulle jag visst kunna köpa utan luva, där känns det bara bra att luvan saknas.
    Ja, visst är det konstigt att inte kolla upp det innan, det håller jag med om.
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-03 10:40:03 följande:
    Här kan man inte ens göra köns ul   man måste resa en bit så det är nog inte orsaken
    De är helt enkelt bara gnälliga i gnällbältet
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-03 11:06:46 följande:
    Ja vi har varit o klämt på den o den blir bra i den här miljön

Nope! Alla Buggisar och Ujjar e sålda rullar en Sitty just nu
    Aha, vi har en EL Scooter till Noel. Han och vi är helnöjda med den. Bebisen får Buggan. Liggdelen är ju sprillans ny. Tänkte att du kanske hade några roliga tillbehör kvar.
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-03 11:07:10 följande:
    undrar samma *svämmar över i T lådan*
    Jag har också en del som jag skulle vilja bli av med men vet inte om det är lönt än.
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-03 11:10:40 följande:
    Tips på snygg åkpåse till en helsvart vagn? Drömmer
    Jag skulle köpa någon stark färg som rosa, gul, röd eller orange. Märke har jag dock dålig koll på.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17