Inlägg från: Duntoffla
|
-
-
TackButtelina skrev 2010-08-16 11:03:02 följande:ecoloco.se har strumpbyxor i småttingstrl kvar. kanske klänning med?
-
Jag känner mig helt lost när det gäller utbudet. Vad finns det att välja mellan?Buttelina skrev 2010-08-16 11:07:37 följande:ni måste hjälpa mig tjejer mina barn har:
isabel:
orange molo jacka gamla orange
lila molo jacka
lillebror:
grön molojacka
blå molojacka coast
till det har jag två par termosar som passar dom båda
fire orange
regnbåge
visst behöver jag MINST ett par teromsar till? vilken färg ska jag ta? eller ska jag försöka hitta en gammal färg?
skulle vilja ha ett par lipstick
-
Vad då, finns termosar i regnbåge?Buttelina skrev 2010-08-16 11:19:02 följande:grön, lila, svart hmm det är dom tre som i så fall är aktuella.. skulle vilja ha ett par regnbågde till dock :/
Har jag inte sett. Men annars lila och gröna då?
-
Tack!Saraia skrev 2010-08-16 11:28:28 följande:Stort grattis t lilla Lea - såååååå söt o FINASTE namnet (heter min 4åring <3 !!!!
Ja, namnet känns helt rätt, mjukt och kort så det inte blir konstiga smeknamn
-
Vi var båda helt chockadeTjollabolla skrev 2010-08-16 11:35:20 följande:Tofflan, blev ni förvånade när det var en tjej som tittade ut? Du var ju så säker på en grabb!
Visade Milo bild på regnbågsoverallen nu. "ÅHH MAMMA! Den var jättefin! Å Fräck mää!" Sötnosen!
Åh, älskar regnbågarna! Såå fina!Buttelina skrev 2010-08-16 11:35:42 följande:såå fina så
måste försöka få tag i ett par till -
Nej, Lia är också jättefint.Tjollabolla skrev 2010-08-16 11:36:45 följande:Jättefint är det! Inte helt olikt Lia känns det som
-
Haha...Lee är också fintButtelina skrev 2010-08-16 11:37:45 följande:eller Lee
dunis, verkligen fint namn.
Tack!Ja, det är lite mer plagg att välja på nu även om jag inte är någon sucker för massa volanger och sånt. Men raka klänningar och strumpbyxor går bra. OM jag är sugen på salgen?Tjollabolla skrev 2010-08-16 11:40:53 följande:Kan tro det
Så roligt! Nu får du frossa i alla tjejmolosar
Hon ser heeeelt ljuvlig ut... Undrar om hon ska med på Molo salg om några månader? 
Sa det till sambon, "kan vi inte åka till Danmark i november? Legoland ska visst vara superkul den tiden på året "
Måste ju ha någon som kan ta henne i så fall, vill inte ha henne inne på salgen. -
Ja, Lea verkar tycka att sjalen är himla mysig. Vi får se. Annars får jag smöra för någon annan som ska åka. Fast jag vill ju helst komma iväg. Så roligt att få botanisera själv.Tjollabolla skrev 2010-08-16 11:49:49 följande:Nej förstår det... Fast när dom är så små så funkar det kanske ok om dom vill sitta i sjal eller sele. Lia vägrar ju det tyvärr
Envis tösabit det. Klart att legoland är skitbra i november! 
Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa lite.
CU -
dessvärre är det ju även en bit härifrån att åka också. Hade det varit närmre hade jag garanterat åkt men 70 mil med bebis känns lite sådär1 och 1 är 3 skrev 2010-08-16 12:22:33 följande:Jag åkte ju på min första salg med T... de gick JÄTTE bra!!! Ångrar inte en sekund att jag åkte! Hade henne i bärsele, hon fick mat innan vi gick in och sen gick jag ut en gång under tiden för blöjbyte och mat.
. om man inte är två dåtjena! Har ni flyttat nu? Då måste jag komma och hälsa på snart.Gick det bra på nya dagiset?Tejja skrev 2010-08-16 16:06:19 följande:HEJ!!
Det var ju år och dar sen jag var här inne och skrotade sist!
Hoppas att alla mår bra och att ni har haft en härlig sommar!
Idag började första inskolningsdagen för Neah på nya dagiset. Vi har köpt nytt hus och Neah får då byta dagis.
Jag ser att det redan börjat shoppas vinteroveraller. Jag kan bara inte med att köpa dem redan nu, så jag kommer väl att stå utan sedan när jag bestämt mig för vad vi ska ha!
Några härliga reor någonstans i nätshopparna?