Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

BUBBLAN VAD ÄT DET JAG LÄSER {#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart} nu blev jag tårögd. GRATTIS!!!

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2010-05-01 09:35:45 följande:
    Nu ska jag betala alla mina senaste synder, alltid lika kul . Har nog aaaldrig shoppat så mkt på T som nu! Kom på att Lia har i stort sett inte en byxa i 62 än mindre nån body. Å det är hög tid för det nu! Sen trillade jag dit på funkybaby igår med, fraktfritt och rea på nyheter, det gillas!Butte, vad har du shoppat?
    en lila miniappletröja till för den var uuuuunderbar och en småfolk tshirt
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2010-05-01 09:35:45 följande:
    Nu ska jag betala alla mina senaste synder, alltid lika kul . Har nog aaaldrig shoppat så mkt på T som nu! Kom på att Lia har i stort sett inte en byxa i 62 än mindre nån body. Å det är hög tid för det nu! Sen trillade jag dit på funkybaby igår med, fraktfritt och rea på nyheter, det gillas!Butte, vad har du shoppat?
    vad har du shoppat på t?
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2010-05-01 10:34:18 följande:
    Äh nu blev det en 104. Och en sommarsuit till Lia i samma fiiina lila . Tog 68, borde passa i sommar... Butte: Åh jag vet inte allt jag shoppat, men det är mest ot. Leggings, enormt många klänningar , bodys, byxor... Kul med paket Bubblan: Jag vet hur det känns, jag är oxå supernojjig på sånt. Man får ta en dag i taget helt enkelt... Det kommer säkert gå jättebra!!
    det kommer bli bra med dom strl 74a låter ju stort till henne.

ihh massa fint från t alltså
  • Buttelina
    Kristyr skrev 2010-05-01 11:13:26 följande:
    aj blev en traktor t-shirt, elefant suit och en äppelbody från funkybaby.. Tror det kommer bli en flygplans t-shirt från MLZ med..
    elefantsuiten var ju uuuunderbar
  • Buttelina
    h80 skrev 2010-05-01 13:18:35 följande:
    Nån som har handlat från BoR nu är det är ta3betala2? Det står ju att de bjuder på den billigaste varan. Jag har 6 saker i min vaurkorg. 3 av dom kostar 150kr/st o de andra 3 ligger runt 400kr/st. Så jag ska ju få två saker gratis, blir det då 2 av de för 150kr tror ni? Isåfall är det ju bättre att göra 2 beställningar, en med de 3 billiga o en med de 3 dyrare.
    är det ta 3 bet 2 på bor?
  • Buttelina

ahh såg nu.. h80 jag tror sääkert att du får en dyrare och en billigare gratis

• Buttelina
    na96gen skrev 2010-05-01 19:34:04 följande:
    buttelina; ooo vilka fina barntröjan med multistars (tror jag den heter) har den huva Eller finns det flera olika modeller ?
    den har luva. det är en klänning men man kan gå ner i strl och ha den som tunika/tröja men ja den finns bara med luva
    SmillaMilla skrev 2010-05-01 19:34:32 följande:
    Buttelina: Åhhhh vilka fina tavlor!!!!
    taack är så nöjd med dom. hänger ovanför vår säng {#lang_emotions_heart}
  • Buttelina
    Ocikatten skrev 2010-05-01 21:29:03 följande:
    Buttelina: UNDERBARA tavlor du visar i BT!! Önskar jag hade några toppenfoto på barnen att förstora, får väl jobba lite hårdare med kameran.
    tack vad söt du är
  • Buttelina

är det INGEN som vet var jag kan få tag i molos rosa jeans hängsleklänning från förra sommaren? vill ha 116 eller 122. MÅSTE ha ingen av era lokala butiker som hållt kvar gammalt?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17