Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

h80 skrev 2010-05-02 08:47:48 följande:
    Får man ingen bekräftelse på mailen när man beställer på eleraff?
    jag brukar aldrig få därifrån. men ordern brukar alltid gå igenom ändå.. maila för säkerhets skull
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    H I L L A skrev 2010-05-02 10:07:51 följande:
    Länk till salgtråden?!Glöm inte att min rumpa ska ha en plats i din bil ! Har sådan kraftig salgabstinens nu att jag nästan skakar
    åhh men hilla, ska du åka i grekis bil? och kanske bo i min stuga?

hmm alla som åker i grekis bil måste ju vilja åka två dagar {#lang_emotions_dreamer}
  • Buttelina
    Mawe123 skrev 2010-05-02 21:35:27 följande:
    Molo castor blå, trodde den var klarblå, men jag kanske är heeelt fel ute.. har du någon bild i ditt galleri med den på?

hjälper till lite
  • Buttelina
    Mawe123 skrev 2010-05-02 22:00:07 följande:
    Tackelitack Ah men det är nog den jag tänker på, sååå fin, har ni overall eller jacka? Har en regnbåge i 104, men tänkte bunkra denna blå i 110..
    den är urfin!! älskar den verkligen. vi har jacka! här blir det inte fler overaller för bägga barnen vägrar.. eller rättare sagt de gillar mer jacka/byxa så så får det bli
  • Buttelina
    Mawe123 skrev 2010-05-02 22:00:07 följande:
    Tackelitack Ah men det är nog den jag tänker på, sååå fin, har ni overall eller jacka? Har en regnbåge i 104, men tänkte bunkra denna blå i 110..
    åhh förresten fiiina inköp äääälskar miniapple i det gröna och det lila {#lang_emotions_heart}.

lillronya: vilken söööt vovve. ser ut som en liten buster
  • Buttelina
    Mawe123 skrev 2010-05-02 22:11:00 följande:
    Ja visst är miniapplen fin nu, underbara färger, såg att din gosse hade den lila, super fin och passade honom toppen  Men jag är helt insnöad på turkost, blått och grönt nu - köper mycket ESL för de har massor i de färgerna, och denna gröna miniapplen den bara ropade mitt namn
    tack lila är ju en favoritfärg här hemma *älskar* men den där gröna är jag bra suugen på!!!
    mina favofärger är turkost, orange, lila och grönt.. och rosa haha gillar färg

Hoppas aååå att det kommer en gul lurv med lila kantband eller en orange med turkosa eller lila mums
  • Buttelina
    lillronya skrev 2010-05-02 22:11:47 följande:
    TAck!Vad kul att du säger det namnet. Det har ju varit vårt pojknamnsförslag till alla barnen men det har ju inte passat. Föreslog det som hundnamn idag, men det gick väl inte riktigt hem. Just nu lutar det mest åt Balder, men jag vet inte vad det blir till sist.
    haha kul. han såg ut som en liten buse balder är coolt

min syrra har ett coolt namn på sin ena hane. han heter bulten
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-05-02 22:14:04 följande:
    Baaaah, ÄNTLIGEN tyst i huset *puuuuuuuuuuuuuuuuust*Nu vill jag shoppa nåt litet fint.
    hahah. tycker du ska köpa en miniapple tshirt till liam. sååå smaaaaaal och fin i passformen
  • Buttelina
    lillronya skrev 2010-05-02 22:16:16 följande:
    Bulten med er dialekt är ju ÄNNU coolare Den lilla busen var den tröttaste valpen av de alla. Mannen tyckte att det passade honom.
    haha eller hur. det roligaste var att barnen förra året när det träffade min systers vovve inte kunde säga bulten utan de kallade honom för VULPEN haha

haha en trött valp passar nog din gubbe {#lang_emotions_cool}
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-05-02 22:21:35 följande:
    Ja jag satt faktiskt precis och tänkte samma sak Lila eller grön? Lila va?O 104:a borde väl bli bra?
    japp och japp
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17