Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Zvartaliljan skrev 2010-04-29 08:23:28 följande:
    Ja jag måste nog ladda upp med en sån vv-dräkt i varje storlek tror jag Här har varit en helvetesnatt då både jag och Mateo plötsligt fått värsta genomförkylningen. Så varken han eller jag kunde sova liggande utan vi satt o "sov" i soffan. Vaknar med världens skallebang, ont i öron, nacke, hals o.s.v och 38,7 graders feber (Mateo 38,3). Väcker sambon kl.7 och gissa vad det första han sa var??"snälla kan jag få sova lite till?"
    Ja vvdressen var stencool!!

Din stackare! Det är nåt hela tiden ju.
    Hoppas du snart får vara frisk. Och Mateo med, såklart.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2010-04-29 08:34:36 följande:
    Godmorgon flickor.Uff, är sådär lagom mör i kroppen idag, sitta i skräddar ställning i 4 timmar är ingen höjdare Kikade just igenom Mejas garderob och inser att det är dags för påfyllning, hon växer ju så det knakar.
    Godmorgon!
    Förstår att du är mör, men resultatet blev ju toppen!

Trevligt när det behövs påfyllning! Vad är du sugen på?
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2010-04-29 08:38:36 följande:
    Ja jag var ju hos läkaren igår för ett annat problem o då sa hon att jag hade hög sänka så jag kanske höll på o få någon infektion. Åh varför måste de ha rätt för...Hoppas nu bara Maia slipper, men hennes immunförsvar verkar ha blivit starkare så hon klarar sig kanske...Men mitt immunförsvar är ju verkligen i botten, sjukdom på sjukdom läggs på varandra nu liksom. Men det är väl pga min mage som är helt ur funktion nu och då påverkas såklart immunförsvaret. Jag börjar ge upp tanken på att någonsin bli frisk...på tisdag ska jag träffa min gastroläkare. Jag hoppas verkligen att han har något bra att säga om att vi kan lösa detta. Påse på magen vill jag ju inte behöva ha...Förlåt...känns som jag bara gnäller hela tiden i tråden...
    Hoppas de hittar nån bra lösning för dej.

Skönt att Maia håller sej lite friskare nu iaf.

Nu är det dags att åka till kyrkis här.
  • lillronya
    Everlonn skrev 2010-04-29 13:06:14 följande:
    Uppdatering av mitt SOS för min systers praktikplats! Tack alla för att ni ville och försökte hjälpa Hon fick till slut praktikplats och mentorn godkände så hon har börjat på sin plats nu! *pust* Hon hälsade oxå och tackade så mycket! Sen glömde jag vidarebefodra
    Vd skönt att det ordnade sej!
  • lillronya
    Flock skrev 2010-04-29 13:36:17 följande:
    Nu har jag varit duktig och fått ut 12 danktröjor med fler på FB. Klppar mig själv lite på axeln..Ängeln: Riktigt, riktig snygga blommor du har skaffat!
    Tycker att du har varit jätteduktig!!
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2010-04-29 21:29:12 följande:
    Lillronya: Är du här? FB krånglar massor! Men fick jag köpa klänningen? Kan jag sätta in pengar?
    JApp jag smyger omkring här lite.
    Du får gärna köpa klänningen!
    Sätt du in pengar.
    Ska försöka få iväg den imorgon, men vi åker bort över helgen. Så hinner jag inte imorgon blir det på måndag.
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2010-04-29 21:32:08 följande:
    Toppen! Betalar in direkt.
    Ok!
    Inboxa din adress också.
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2010-04-29 21:38:50 följande:
    Skickade den på fb. Fick du den?
    Fick mejl om att du skickat på fb, men kan inte se det där...
  • lillronya

Godmorgon i tråden!!
    Borde egentligen packa för vi ska iväg över helgen. Men det är roligare att sitta här.

• lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2010-04-30 07:29:59 följande:
    Morrn. Å var ska ni åka?
    Vi ska åka till Mjölby, av alla ställen.
    Pappa är därifrån. De har hyrt en stuga åt oss hela bunten över helgen. Ska bli mysigt!
    Vi var där förra valborg också.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17