Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Mawe123 skrev 2010-05-02 21:35:27 följande:
    Molo castor blå, trodde den var klarblå, men jag kanske är heeelt fel ute.. har du någon bild i ditt galleri med den på?
    Vår heter coast, så det är inte samma.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2010-05-02 21:46:52 följande:
    nej det är sjukt tråkigt..o jobbigt.O med allt annat runt omkring så känns det som det sista jag orkar med just nu men man är ju tvungen...vill inte åka på straffavgifter för att jag deklarerar för sent...
    Ja det är tvunget, tyvärr.
    Mår du lika dåligt fortfarande?`När var det du skulle till läkaren? Eller du har kanske varit där?
  • lillronya
    na96gen skrev 2010-05-02 21:55:57 följande:
    ooo så fin Min hund gick bort i höstas så jag är lite hundsugen, men vi har sagt att vi skall vänta lite ... Men han såg så kramgo ut så .. hihi
    Vi har varit utan hund i två år nu och känner att det börjar bli dax.
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2010-05-02 22:02:36 följande:
    Jag har varit på så många läkarbesök nu så jag vet inte ens vilket du refererar till....ska träffa gastroläkaren på tisdag om du menar det. Imorgon ska jag ringa gyn, hoppas på operationstid denna veckan...Har gett upp hoppet om denna kroppen...nu ger jag upp amningen...orkar inte med att må så här dåligt, tror inte det finns ett enda gram fett i min mjölk ändå utan allt verkar lagra sig i min kropp istället för Mateo...han är ju ändå så pyttig med sina 5kg fast han är 4 månader så om han går upp mer om han får flaska så får jag ge upp det här...känns bara så trist när det ändå fungerar bra och han verkar ju nöjd, men ändå står han stilla i vikten Nä klaga klaga klaga...jag gör inget annat än klagar nu för tiden. Sambon vill få mig inlagd så de reder upp allt på en gång eftersom jag bara får det ena efter det andra o han är nog trött på allt klagande och att behöva oroa sig. Men jag HATAR ju o ligga inlagd...fy o vara borta från barnen. Nä det får bli täta läkarbesök nu istället...
    Det var det på tisdag jag tänkte på.
    Usch hoppas allt ordnar sej för dej nu.
    Kanske ändå bra att sluta amma så att du kan medicinera som du ska och så.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2010-05-02 22:03:15 följande:
    åhh förresten fiiina inköp äääälskar miniapple i det gröna och det lila .lillronya: vilken söööt vovve. ser ut som en liten buster
    TAck!
    Vad kul att du säger det namnet. Det har ju varit vårt pojknamnsförslag till alla barnen men det har ju inte passat. Föreslog det som hundnamn idag, men det gick väl inte riktigt hem.

Just nu lutar det mest åt Balder, men jag vet inte vad det blir till sist.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2010-05-02 22:14:39 följande:
    haha kul. han såg ut som en liten buse balder är coolt min syrra har ett coolt namn på sin ena hane. han heter bulten
    Bulten med er dialekt är ju ÄNNU coolare

Den lilla busen var den tröttaste valpen av de alla. Mannen tyckte att det passade honom.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2010-05-02 22:18:36 följande:
    haha eller hur. det roligaste var att barnen förra året när det träffade min systers vovve inte kunde säga bulten utan de kallade honom för VULPEN hahahaha en trött valp passar nog din gubbe
    HAhahahaa vulpen...

Ja de passar nog varandra bra.
    Zvartaliljan skrev 2010-05-02 22:20:34 följande:
    Ja jag MÅSTE ner i vikt nu o bli av med allt det här vattnet o allt vad det är om jag ska kunna få fler barn....annars är det snart för sent och inte ens operationen kommer kunna hjälpa om jag fortsätter väga så här mycket.
    Det blir säkert bra med täta läkarbesök som du skriver. Och att allt blir ordentligt kollat och behandlat.
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2010-05-02 22:34:19 följande:
    ja en jädra massa extrajobb, tid som jag INTE HAR!!!! Jo jag hoppas det.Om du fick välja att vara vaken eller nedsövd under en gynekologisk operation, vad skulle du välja??Om jag är vaken får jag åka hem efter bara några timmar...blir jag nedsövd får jag åka hem dagen efter.Jag tycker det är ganska läskigt o vara vaken men hatar ju o behöva ligga kvar. Har inte ens fått operationsdatum än men velar redan *suck*
    JAg hade valt att bli sövd för det verkar så läskigt att vara vaken.
    Fast det beror på iofs hur lång tid ingreppet tar...
    Jag har gjort vaket snitt och det funkade ok, men då får man ju en attan så bra belöning.
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2010-05-02 22:40:39 följande:
    Ja men det måste väl ändå känts kontigt när de var o grävde i magen på dig??Nu ska de ju inte in i magen (tror jag inte...beror på hur illa skadad livmodern är) utan "bara" in via underlivet, men det känns ju ändå lustigt o vara vaken då
    Nä det kändes inte alls. Kändes som att de höll på att buffla omkring på mej, som att rätta tll hur jag låg eller så. Inte kände jag att de var inuti magen och röjde, inte.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2010-05-02 23:01:17 följande:
    nää tjejer nu mååste jag lägga mig!! ska upp 5 imorgon juue kram på er
    Fy vad tidigt!
    Natti!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17