Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2011-02-24 21:03:01 följande:
    Ja då stämmer det ju at ta en stl mindre än längden.

Har du inga vv-kjolar över?
    hehe bara velour tyvärr
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2011-02-24 21:48:34 följande:
    typ5.30 kanske lr ngt sånt.......vet inte om det är bäst å ta det på hemvägen eller ditvägen?! vi kommer ju vara i örke på hemvägen senast 19 tiden
    åh så det blir av?
  • Buttelina
    Maliten skrev 2011-02-25 09:24:54 följande:
    Jag bara hoppar in här i tråden och skriver utan att presentera mig!!
    Men några av er känner igen mig från salgen. Solouniko och Liljan och Loppan åkte i min bil på torsdagen i höstas (Och Harley förstås). Karmasus och Claudia (kan inte hennes nickname här på Familjeliv) har åkt med ett annat år. Även Flowerpower mama (som jag tror heter något annat nu). Och så har jag väl handlat av några av er! Både på T och FB. Smultron bla. Finfina tjejkläder efter hennes dotter . Looooovely!!
    ja så några av er borde känna igen mig. På salgen i höstas var jag hööööggravid och drog runt med en fällstol. Haha! Mogens gav mig fin rabatt när jag parkade mig i kassan
    Ha en trevlig helg nu alla danskshoppare!
    vad kul!!! välkommen hit
  • Buttelina
    Maliten skrev 2011-02-25 12:29:31 följande:
    Förresten får Spillevinken in t-shirt i helprint. Hon har ingen webshop men skickar ändå om man vill ha något. En toppenbutik enligt mig
    helprint i vilket print?
  • Buttelina

åhh idag fick jag vääärldens finaste tröjor de randiga från småfolk. åh så fina irl. alex blev superglad och ville ha på sig den ena idag och sen fick jag lova att han skulle få ha den andra imorgon

och sen hämtade jag finaste turkosa vattenavstötande vindtäta byxor från stadium. 178kr för två par najs.

• Buttelina
    Preggi skrev 2011-02-25 16:18:59 följande:
    Hej tjejer,

Länge sen jag kikade in nu.
    Både lön och årsbonus in på kontot idag så jag känner att det vore fel att inte shoppa lite..
    Sugen på en dunjacka från hummel. Någon som vet hur de är i strl?

Vilka har fått in nyheter från molo?
    llm har fått in nyheter
    dujackan är normal till kanske något liten. bella har strl 116 och 122 i sina och båda sitter bra!
  • Buttelina

hehe kollade nyss igenom min "bebis som kanske kommer inom 4 år låda" och guud så mycket fint bebis har visst redan 16 suits, 6 bodysar, 4 filtar 3 par byxor, 5 hjälmisar osv Drömmer

men åh så fina dom små suitsen är <3 massa gamla godbitar med som är helt nya

• Buttelina
    Preggi skrev 2011-02-25 16:23:36 följande:
    Tror du att 122 funkar även nästa år? Har inte bestämt mig för om jag vill ha svart eller lila. Vilken är snyggast?
    122 tror jag funkar ja vilken är den svarta?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17