Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjollabolla skrev 2011-02-28 22:22:42 följande:
    Garvar ihjäl mig lite; Butte du är bäst! Hoppas du köpte den där hjälmisen, klockrent på dig! Haha!
    haha jag la tillbaka den haha så jäkla enorm alltså

såå synd att jag inte hann växla mer pengar och handla lite till dig med du hade älskat den cerise soldräkten till lia och gröna hippobadbyxor till milo! satt och höll det men till slut så fick dom ryka för jag inte hade tillräckligt pengar.
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Buttelina
    Tic1 skrev 2011-03-01 13:32:45 följande:

Nån som vet vilka ballerinaskor Molo kommer med nu i vår? Har sett de med leopardmönster men kommer det fler??

nä brukar bara komma ett par
  • Buttelina
    Buttelina skrev 2011-03-01 13:35:43 följande:
    nä brukar bara komma ett par
    eller nä förra året kom ju två hmm kanske det kommer fler då fast i år kom ju ballerina och colivbri med rem runt ankeln.
  • Buttelina
    Saraia skrev 2011-03-01 15:53:02 följande:
    butte!!!!!!!!!!!!! hade inte du colibrisandalen t din tjej?? hur var de i modell o stl???
    inte bra alls satt värdelöst om ankeln
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2011-03-02 20:36:58 följande:
    Vet ni om man kan hitta "gamla" harem NS någonstans? Gärna på rea. Noel har ett par 104 men jag gillar dem rätt baggy och vill ha 110
    jag vet Tungan ute
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2011-03-02 20:36:58 följande:
    Vet ni om man kan hitta "gamla" harem NS någonstans? Gärna på rea. Noel har ett par 104 men jag gillar dem rätt baggy och vill ha 110
    menar du dom ljusa förresten? eller höstens?
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2011-03-02 21:34:50 följande:
    de ljusa som kom för något år sen
    Zvartaliljan skrev 2011-03-02 21:26:10 följande:
    Och här är jag...kan inte sova...vakar över två kräksjuka barn varav det ena hamnat på sjukhus varje gång hon fått kräksjukan o den andra aldrig haft kräksjukan innan så jag vågar nog inte slappna av inatt...måste försöka undvika att F får det nu med, men han verkar ha en stålmage...
    Denna veckan har ju börjat underbart för mig Kräks vad kommer härnäst liksom...huset börjar väl brinna eller nåt typ...

Tips på hur jag får bort fläckar av tuschpenna förresten? Från en Katvigtröja
    Usch era stackare! Krya på er!

Noel hade ritat på en Katvig velourtröja med en CD-penna och jag gnuggade Vanishgel  på fläckarna och lät ligga över natten. Tvättade sedan med Vanish i maskinen och de gick bort

http://www.busigaklader.se/butiken/butiken.cgi?cmd=Produkt+%28Avd+a105+Nothing,Manuell%29+%28P+100712154248%29

dessa alltså?
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2011-03-02 21:55:41 följande:
    Ja. Efter ett tag kommer det sitta som rinnande vatten. Nu är ju gluten "värre" men förut när vi trodde Noel var komjölksproteinallergisk så var det lite meckigt i början men satte sig snabbt. Nu när han kan dricka vanlig mjölk så föredrar han Oatley

Butte- snål som jag är vill jag ha ännu mer rea Med frakten blir det nypris men tack ändå
    ja då får du nog vända dig till fb eller t. jag väntade hur länge som helst på rea men fick till slut betala 300 för dom.. och nu finns där bara ett fåtal kvar :-/
  • Buttelina
    Tynne skrev 2011-03-03 16:11:25 följande:
    Någon här som använder/använt Molo regnsbågsregnkläder till barn som går på dagis?
    Dom är ju väldigt tunna i materialet, håller dom för lek o bus?
    Ska användas av en snart 5 år gammal pojke.
    ja det är ok, men tål inte de hårdaste lekar. hade nog köpt nått starkare till dagis tror jag
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17