maugu skrev 2010-04-22 08:39:09 följande:
God morgon! Här sover barnen oxå hela nätter sedan någon månad tillbaka..blir så avvis på er som har småttingar som sover ok fast de är så små..min småbarnstid gick ju ordentligt förlorad på icke-sömn men tråkiga följer som ett brev på posten..men, missförstå mig rätt, jag är otroligt glad för er som får behålla sömnen!! Här har det mest shoppats MOLO förstås på sistone, många sommarsuits..92 passar fortfarande på Gustaf och Livia drar 80 eller 86. Superfina bilder i BT! Byxdressar tycker jag är så fint..hade min syrra när hon var liten i början på 80-talet. Jag har en som väntar på Livia från svenska Franka i garderoben
Maia sov inte en hel natt före 3 års ålder! Så jag ser mig inte som direkt bortskämd...Mateo lär väl sova bra så här i omgångar, men jag tror inte på att han kommer fortsätta vara så här duktig varje natt. Men det är ändå en stor skillnad mot när han vaknade varannan timma och ville äta, o låg då o snuttade i en timma ungefär. Så var det dygnet runt. Kände mig som en levande napp! Men nu äter han var tredje timma på dagen (men fortfarande i 30-45min åt gången) och oftast var fjärde till femte på natten, däremellan sover han oftast men ibland tycker han det är morgon mitt i natten och vill busa.
Får väl hoppas att denna natten inte var en engångsgrej...hoppas det håller i sig nu, det vore underbart