• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • JsN
    ängeln83 skrev 2010-04-21 22:04:47 följande:
    Jag beställde Mejas rosa från Zillstar när dom hade 50%, men dom finns lite överallt, testa o googla.
    Tack!

Här får man alltid hjälp!
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2010-04-21 22:02:38 följande:
    åhhh sötis!!!!
    {#lang_emotions_sunny}... ja han ser så liten ut där =P å det e ju bara 5-6mån sen =P.....
    om en vecka så r han hela 1,5 år =O... vart tar tiden vägen lixom....
    buttrik funderar på om man snart ska öppna en salgtråd=P eftersom det närmar sig om man vill börja göra lista samt se hur mga det är som e intresserade att stanna kvar i malmö lr i nordhavn 1 natt å festa till det lite på kvällen å sedan salg igen ?!?... vad tro du;)?
    mamma till Maximilian född 081028
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2010-04-21 22:09:54 följande:
    ... ja han ser så liten ut där =P å det e ju bara 5-6mån sen =P.....om en vecka så r han hela 1,5 år =O... vart tar tiden vägen lixom....buttrik funderar på om man snart ska öppna en salgtråd=P eftersom det närmar sig om man vill börja göra lista samt se hur mga det är som e intresserade att stanna kvar i malmö lr i nordhavn 1 natt å festa till det lite på kvällen å sedan salg igen ?!?... vad tro du;)?
    jaaa starta en salg tråd kan ju i och för sig vara över en månad kvar {#lang_emotions_dreamer}
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2010-04-21 22:15:58 följande:
    jaaa starta en salg tråd kan ju i och för sig vara över en månad kvar
    jo men kan ju var om 2-3 veckor med =P å då MÅSTE vi vara väl förberedda HAHAHA så det så =P... hmmm vi sak byta bil med då våran börjat krabbar å ja HOPPAS att vi hunnit fixa en annan till salgen =S....
    mamma till Maximilian född 081028
  • Busbellan
    Greksmurfen skrev 2010-04-21 22:17:42 följande:
    jo men kan ju var om 2-3 veckor med =P å då MÅSTE vi vara väl förberedda HAHAHA så det så =P... hmmm vi sak byta bil med då våran börjat krabbar å ja HOPPAS att vi hunnit fixa en annan till salgen =S....
    Ja, fixa en sån tråd!! och med tillhörande bildtråd så man vet vad man kan hoppas på att hitta
    Mamma till Nora, August och Ella
  • melizza
    Busbellan skrev 2010-04-21 21:47:24 följande:
    Ja, hon måste ha just den Tänkte ju utnyttja lite av mitt presentkort på b&r
    vad söt Ella var i den fina byxdressen.....en sådan eller den korallfärgade måste Stella verkligen ha men dem är lite dyra tycker jag så får vänta på nån bra rabatt......vart köpte du din??
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2010-04-21 22:17:42 följande:
    jaa sant!! starta en
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17