• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Kristyr
    solouniko skrev 2010-04-22 08:07:46 följande:
    Jag fick mitt igår så era är säkert påväg de med Fiin var den den turkosa bodyn med prickar! Blev sugen på tunikan också Godmorgon förresten! Här är det slut på sovmornar då Milla börjat vakna kl 06 vaarje dag! Vi är ju bortskämda med att sova till 8-9 tiden Nåja man vänjer sig väl
    åhh jag vill med ha den body... så fin, men måste ju ha nån att sätta den på....{#lang_emotions_cool}
    Mawe123 skrev 2010-04-22 08:13:39 följande:
    Åh jag väntar också på post från funkybaby..och eleraff...och zillstar Vad shoppade du på funkybaby?Fick fina molo lurven från lilla mirakel igår, men shit va stor den va hamnar i växalådan.
    Katvig miniapppel, t-shirtar och sommar suits {#lang_emotions_heart} Nu ska jag vara hittar shorts till t-shirtarna..
  • Kristyr

Väntar förresten med spänning på ett hemligt småfolkplagg från liten på landet. Undrans när det kan tänkas dyka upp...

• Kristyr

I går fick jag cmig velourisar från cbkids... bra byxor det där. Perfekt när det var 50%.

• nettan1016

Jag fick från Zillstar redan i tisdags, så det borde vara på gång.

Mamma till Samuel och Evelina
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2010-04-22 07:54:21 följande:
    Godmorgon! Fick sova från 22-06!! Sambon o jag stirrade bara på varandra när vi vaknade av hans väckarklocka, o det flög en o annan hemsk tanke om vad som hänt Mateo under natten eftersom han inte vaknat, men så kikade man ner i hans vagn o där möttes man bara av ett jättestort leende han brukar bara sova så här bra annars om han sover på pappas bröst, men nu äntligen går det bra med något annat!! Nu hoppas vi bara att han kan vänja sig vid sängen istället för vagnen
    Godmorgon!

Härligt!!! Lia har oxå börjat sova bra, hon åt vid 23 och vaknade inte förrän halv fem, somnade om och sov till sju när klockan ringde Så har hon sovit i en vecka nu, helt underbart! Tusen gånger bättre än när hon vaknade varannan timme....
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

Åh jag vill oxå ha paket från Zillstar. Beställde bebis present till kompisarnas bebis och skulle vilja hälsa på dom i helgen, men då vill jag gärna ha ett paket med mig

• Tjollabolla

Har kommit på att det nog är stor risk att det inte blir nån salg för mig. Vi ska ha dop den 29 maj när salgen kanske är...
    Å så vet jag inte om jag kan med o lämna Lia redan.... {#lang_emotions_undecided} Det är ju en hel dag liksom...
    Hur ska du göra Liljan?

• maugu

God morgon!

Här sover barnen oxå hela nätter sedan någon månad tillbaka..blir så avvis på er som har småttingar som sover ok fast de är så små..min småbarnstid gick ju ordentligt förlorad på icke-sömn men tråkiga följer som ett brev på posten..men, missförstå mig rätt, jag är otroligt glad för er som får behålla sömnen!!

Här har det mest shoppats MOLO förstås på sistone, många sommarsuits..92 passar fortfarande på Gustaf och Livia drar 80 eller 86.

Superfina bilder i BT!

Byxdressar tycker jag är så fint..hade min syrra när hon var liten i början på 80-talet. Jag har en som väntar på Livia från svenska Franka i garderoben

• maugu

Apropå välling; vi ha rnog postat välling för några tusen hit av snälla släktingar Det har räddat oss när barnen varit sjuka och Gustaf dricker fortfarande trots att han nu är 3..

• Busbellan

Jag vill med ha paket från zillstar, men de tog nån dag innan jag betalade så jag vågar nog inte hoppas på att det kommer idag

Mamma till Nora, August och Ella
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17