Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2011-03-05 09:38:47 följande:
    Jag rådde ju dig så fint att köpa 104/110, men nu när jag sitter o sjärlv skall beställa till min som är ungefär lika stor som din så inser jag att jag måste köpa 120/130 104/110 används nu o den sitter precis, så jag köpte också 120/130 Så måste ändra mitt råd
    haha jaha vad bra vilken har du beställt?
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2011-03-05 09:42:11 följande:
    jag har betställt/köpt massor sedan i fredags. Men den randiga köpte jag den i diva alltså den blå (och den röd/vita till Svea men en stl mindre till henne).
    åh fina val jag har lästa att du beställt massor
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2011-03-05 10:01:40 följande:
    Butte - Nu hittade jag sko-bild på Katvig höst också Fiiina, liknar typ Tretorns gore-texskor i converse-modell.
    Tror du jag får smisk om jag visar den? Drömmer haha
    nää inge smisk alls ju!! VIIIIIIIIIIISA
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2011-03-05 10:01:40 följande:
    Butte - Nu hittade jag sko-bild på Katvig höst också Fiiina, liknar typ Tretorns gore-texskor i converse-modell.
    Tror du jag får smisk om jag visar den? Drömmer haha
    jag däremot ger dig smisk om du INTE lägger upp den
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2011-03-05 21:29:22 följande:
    tack, det är verkligen jobbigt just nu. Svea har älskat att vara ute, men nu börjar hon själv säga att hon inteb vill gå ut för att hon  får ont.
    men åh lilla gumman då
  • Buttelina
    h80 skrev 2011-03-06 12:54:50 följande:
    suck Rynkar på näsan E skulle ha sin småfolks-fleece för första gången idag. O direkt så delade dragkedjan på sig. Kan man reklamera sånt? Den är köpt i december
    klart du kan
  • Buttelina
    stökmamma skrev 2011-03-06 19:25:35 följande:
    hellu brudar!

vad händer här?

själv är jag super pisspotte irriterad och ledsen just nu..... 
    jag som precis skulle komma inte o kommentera bilderna på dina barn. härligt med fjärilen

vad har hänt
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2011-03-06 19:42:43 följande:
    Butte - du skulle ta o komma o hälsa på oss, här bor 8 stycken svanar på åkern bredvid huset Varje morgon möts man av den vackra synen från köksfönstret. De verkar inte rädda heller, är väl vana vid oss Är nog mer jag som är rädd för dom, vågar aldrig gå så nära som du gjorde *hua*
    haha jag har eg också respekt för svanar men denna var speciell, så lugn, nyfiken och snäll gick fram saakta men han bara spanade

men jag kommer gärna nån gång
  • Buttelina
    stökmamma skrev 2011-03-06 19:49:29 följande:
    har spendarat två timmar sammanlgt på jouren men Joline, efter 1,5 väntan kom dom på att kissprovet inte va dugligt och måste göras om i morgon på hc, dessutom när vi sitter i ett rum och väntar ringer en sköterska mig och ber mig vända tillbaka och hämta papper och rör- läkaren som inte träffats oss hade sagt att vi blivit hemskickade redan...
    när vi sitter där ringer en gråtande Mimmi, hon har åkt av hästen på hoppspecial träningen (som hon längtat efter sen hon ´spräckte armbågen första dan på sommarlovet) och slagit i huvet. Hon ligger nu med hjärnskakning men vill INTE åka in på observation.... trots att hon kräkts
    åh låter ju inte kul! klart att hon måste in och kolla om hon slagit i huvudet och kräkts
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17