Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ooops, ni trillade jag dit hos B&R också

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83

Morning.
    Idag hoppas jag på lådan full med paket Och att postis för en gång skull kommer innan tidig kväll *suck*

• ängeln83
    Kristyr skrev 2011-06-10 09:38:05 följande:
    postis börjar komma vid 17 här.. så dåligt tycker jag. *blä*
    Riktigt dåligt, förr kom alltid posten runt kl 12-13 nu kommer han aldrig före kl 16, oftast framåt 17-18
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2011-06-11 09:01:59 följande:
    Hallå flickor!
    Pju vad jag är seg i skallen efter studentfirande igår

Hur är årets linnen i storlek? Milo skulle behöva några, han har verkligen inte många...

Morning

Hihi, så kan det gå

Liam har 110/116 i sina Molo linnen. Vill ha några flera till Liam men jag hittar typ inga, tror vi köpt dom flesta.

• ängeln83

Godmorgon förresten

Vart ingen full låda igår som jag trodde, men men, då borde det komma på måndag Fick ialla fall hem fina floreal linnet, det var verkligen underbart fint

Är Bronx printet fint irl? Beställde det linnet till Liam ifrån B&R.

• ängeln83
    Tjollabolla skrev 2011-06-11 09:13:25 följande:
    Ja det har Milo med, men dom är ju ordentligt tajta även på han som är så smal så jag funderade på om 122/128 oxå hade funkat.... Är det nån rea på Annacill nu?

Aha På Liam är dom bra på längden men lite för breda. Vet inte alls hur mycket större 122/128 är.
    Har inte hört nåt om rea hos Annacill, men jag är iof inte så uppdaterad just nu. B&R har rea iaf, köpte bondgårds linne till Meja och Bronx linne till Liam där.

• ängeln83
    Busbellan skrev 2011-06-11 09:11:17 följande:
    älskar Bronx!! August har det linnet
    Bra Får väl se om det går hem hos Liam, han är lite små kinkig över vad han har på sej just nu, är det inte nån form av fordon på så blir det alltid bråk
  • ängeln83