Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ooops, ni trillade jag dit hos B&R också

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83

Morning.
    Idag hoppas jag på lådan full med paket Och att postis för en gång skull kommer innan tidig kväll *suck*

• ängeln83
    Kristyr skrev 2011-06-10 09:38:05 följande:
    postis börjar komma vid 17 här.. så dåligt tycker jag. *blä*
    Riktigt dåligt, förr kom alltid posten runt kl 12-13 nu kommer han aldrig före kl 16, oftast framåt 17-18
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2011-06-11 09:01:59 följande:
    Hallå flickor!
    Pju vad jag är seg i skallen efter studentfirande igår

Hur är årets linnen i storlek? Milo skulle behöva några, han har verkligen inte många...

Morning

Hihi, så kan det gå

Liam har 110/116 i sina Molo linnen. Vill ha några flera till Liam men jag hittar typ inga, tror vi köpt dom flesta.

• ängeln83

Godmorgon förresten

Vart ingen full låda igår som jag trodde, men men, då borde det komma på måndag Fick ialla fall hem fina floreal linnet, det var verkligen underbart fint

Är Bronx printet fint irl? Beställde det linnet till Liam ifrån B&R.

• ängeln83
    Tjollabolla skrev 2011-06-11 09:13:25 följande:
    Ja det har Milo med, men dom är ju ordentligt tajta även på han som är så smal så jag funderade på om 122/128 oxå hade funkat.... Är det nån rea på Annacill nu?

Aha På Liam är dom bra på längden men lite för breda. Vet inte alls hur mycket större 122/128 är.
    Har inte hört nåt om rea hos Annacill, men jag är iof inte så uppdaterad just nu. B&R har rea iaf, köpte bondgårds linne till Meja och Bronx linne till Liam där.

• ängeln83
    Busbellan skrev 2011-06-11 09:11:17 följande:
    älskar Bronx!! August har det linnet
    Bra Får väl se om det går hem hos Liam, han är lite små kinkig över vad han har på sej just nu, är det inte nån form av fordon på så blir det alltid bråk
  • ängeln83

Testade Molos 110/116 linne på Liam nu och det var visst inte så stort som jag fått för mej, chansade på ett 122/128 nu, ville så gärna ha safari linnet, hoppas han går med på det och inte tycker djuren är alltför läskiga O så råkade det visst slinka ner ett par confetti star skor och en colibri filt *oooops* Inte för att vi använder filtar men den är ju såååå fin

• ängeln83
    Tjollabolla skrev 2011-06-11 09:48:05 följande:
    Ja där köpte jag flygplanslinnet till Milo häromdagen.
    Jag tyckte jag hört nåt om att dom är bredare i år? Vi har har inget alls från i år, dom andra är ju tajta på Milo. Han väger ändå bara 18 kg, hans kompis som väger några kilo mer fick inte på sig linnet när han skulle låna
    Liam har bondgård, skrotbilar och tågen, o så bronx och safari på väg hem då. Liam väger ju bara 16 kg, misstänker att 122/128 blir för stort men jag chansar
    Jag beställde ifrån My Baby, där fanns ju colibri filten också
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2011-06-11 10:06:01 följande:
    Åh den fina filten! Har tyvärr gett upp, hon kastar iväg alla andra filtar än dockhusen . Lite synd om henne nu när det är så varmt för hon ligger ju med den tjocka filten på sig, när hon sover i vagnen blir hon dööövarm....!

Jaaa, kände att vi nog måste ha den. Meja har ju sin fula giraff snuttis men en filt över benen i vagnen kalla sommarkvällar kanske kan funka. Sålde precis girly rainbow filten för 350 kr pp på FB

Ha ha, sötaste Lia då, den är ju inte direkt tunn den där filten

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17