• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Butte: Gud vad fin shopping i BT.. *avis*
    Jag måste verkligen shoppa lite känner jag men hittar inget..

Stolt mamma till Philippa -05 och Matilda -06
  • Preggi
    Buttelina skrev 2010-06-07 12:22:21 följande:
    tack
    shoppa det jag shoppat i bildis då allt finns i lite olika shoppar utom klänningen
    På rea? Vilka shoppar? LLM ?
  • Preggi
    Buttelina skrev 2010-06-07 12:39:38 följande:
    nää tyvärr inte rea Obestämd
    Ok, jag väntar nog till sommarkläderna börjar reas ut lite mer..
    Fast jag måste nog köpa en klänning redan nu.. Vill inte riskera att bli utan..

Skattepengar låter bra.. Fast vi får inte igen så mkt i år tyvärr..
  • Preggi
    Greksmurfen skrev 2010-06-07 13:00:09 följande:
    nä kanske inte det=)... få hoppas på det bästa=).....
    maxen lä vella dra hem en del baciller till lillasyster kan ja tänka mej i sept och framåt...
    snart får han sommarlov=)..... han sa vara hemma juli och augusti=)  sen börjar jag plugga 50% igen sista aug å då fpr maxen vara 50% på dagis...
    Buttelina skrev 2010-06-07 12:53:06 följande:
    äsch då jaja jag överlever

jag längtar efter reor och nya molo nu
    nya molosar kommer ju nu i juni ;).. lite sporttema sisådär på det hela ;).......

lite OT till men är det ngn här som bytt bvc sköterska?? den som jag haft  med max har nu gått i pension och sist träffade vi den nya å det klikade inte alls =(.... det var så mycket om hände under första året med max iochmed min lillebror å det så jag känner inte att jag vill ha en helt ny, den andra bvc sköteerskan hade vi på Föräldragruppen och har haft henne nga ggr med och hon vet  ju och känner till en. saken e den att de har områden som de har hand om .....tror ni man får byta???
    Det är bara att säga till så får du byta sköterska.

P gick på dagis från att M var 2 mån och alla sa att M skulle bli så sjuk. Men hon har inte alls varit sjuk. Hon fick feber första gången när hon var över året. Så det är verkligen inte säkert att småsyskonen blir sjuka för att de har syskon på dagis.. Min stora tjej är väldigt sällan sjuk hon med...

Butte: Vet du hur klänningarna är i strl?
  • Preggi
    Buttelina skrev 2010-06-07 13:22:37 följande:
    isabel har 110/116 i dom med luva
    Är den ungefär lika stor som badges?Drömmer
  • Preggi
    lillronya skrev 2010-06-07 14:31:51 följande:
    Japp gammal kärring är hon...

Tar åt mej för jag tycker hon har så fel. Vi lägger ju all vår tid på våra barn och värderar de högst av allt.
    Hoppas det löser sig.. Så tröttsamt med gamla kärringar..
    Klart att man tar åt sig även om man vet att man har rätt...
    Våra vänner går igenom liknande och jag ser hur ont det gör dom.. Skolan anklagar dom för allt möjligt... Hoppas att det blir bra till slut!{#emotions_dlg.flower}
  • Preggi
    Smultronhjärta skrev 2010-06-07 15:30:24 följande:
    Mitt "lilla" paket från POMPdeLUX är redan skickat- vad roligt med snabb service från,för mig, ett nytt ställeSolig Spännande också med danskt fast som ändå känns väldigt odanskt
    Gud vad mkt fina saker de har.. Sitter och plockar på mig hur mkt som helst... och jättebilligt med.. perfekt..
  • Preggi
    h80 skrev 2010-06-07 17:02:08 följande:
    jag har också hittat hur mycket som helst :) är nog bäst att betala o logga ut nu, innan man hittar merGlad
    Jag har ju varit shoppingsugen hur länge som helst men inte hittat något.. Äntligen! Nu ska det shoppas loss..
  • Preggi
    Buttelina skrev 2010-06-07 17:14:34 följande:
    har lagt upp lite nytt på facebook
    Är lite suger på tröjan... men jag köpte just halva pompdelux..
  • Preggi
    Buttelina skrev 2010-06-07 18:09:09 följande:
    den prickiga? äääälskar den med bella vägrar
    Haha sötis, vad tycker hon att det är för fel på den? Jag tänkte på butterfly.. Så himla fin!!
    LJ2 skrev 2010-06-07 19:00:01 följande:
    o jag vill med ha solskyddsdräkter vart ska jag titta? koder? reor? tips? råd?
    Jag läste nåt test nånstans om solkläder och valde lite därefter iom att vi skulle på solsemester så ville jag garantera att dräkten var bra. Kikade runt massor innan jag valde, det blev från zunblock till slut.. Vi är supernöjda!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17