Inlägg från: OsynligtSmåkryp |Visa alla inlägg
  • OsynligtSmåkryp

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2010-04-16 15:49:46 följande:
    Bubblis gillar kläder Våra sommarkläder får inte heller plats *ska köpa byrå*
    Bubblis MAMMA gillar också kläder.

Byrå, det får jag inte plats med i barnens rum, här får det bli hög på hög liksom.
  • OsynligtSmåkryp
    RååSa BuBBlan skrev 2010-04-16 15:58:21 följande:
    *överlycklig* slipper gärna dom där räkningarna på 14 tusen 750.-????   har ni kylskåpskallt hemma eller???
    Haha, nä, men vi har ju pellets istället och det går runt 1500:- i månaden en kall vintermånad, under sommaren kostar det kanske en femhundring.
    Just nu har vi vridit ned cirkulationen men har ändå 23 grader på nedervåningen, skönt när solen hjälper till lite!

Kan tro att många byråer får plats hos er, det var väl hela anledningen till husköpet om du ska vara alldeles ärliga va?
  • OsynligtSmåkryp

Gomorrn gomorrn!

Har legat lite lågt härinne på sistone, försöker mig nämligen på ett minskat köpbegär.
    Lite har jag handlat men det är lite för att vara mig, det går liksom lite bättre när jag inte häckar härinne och blir lockad.

• OsynligtSmåkryp
    Zvartaliljan skrev 2010-04-19 15:55:02 följande:
    Är det någon här som bor i Uppsala??
    Nä, men inte överdrivet långt bort därifrån heller.
  • OsynligtSmåkryp
    Zvartaliljan skrev 2010-04-19 15:55:02 följande:
    Är det någon här som bor i Uppsala??
    Vad fin M blev i grodklänningen förresten!  Satt bättre på henne än min mini, den var liksom alldeles för lång och bred för henne...*suck*
  • OsynligtSmåkryp
    na96gen skrev 2010-04-29 11:06:44 följande:
    aha .. kul
    Och till riktigt tuffa fläckar funkar en tablett maskindiskmedel upplöst i varmt vatten kanonbra! Man låter plagget ligga och dra, det kan ligga hur länge som helst med vattenbyte typ.
    Men det ska vara helVITA tabletter, inget blått pulver eller trams i för det kan färga kläderna. {#lang_emotions_undecided}
  • OsynligtSmåkryp
    Greksmurfen skrev 2010-04-30 09:15:36 följande:
    ängeln bledde inget pling då jag inte vatt välkomme in till dej
    Plinga mig?
  • OsynligtSmåkryp

Nu är det klart, jag KAN åka på salg om det är så att det blir av!!!
    Sambon var villig att åka med tom, men han såg det som minisemester på hotell...Stackarn...Han har ingen aning om vad som väntar.

• OsynligtSmåkryp
    Ocikatten skrev 2010-04-30 13:15:22 följande:
    Han får en glad överraskning!!
    Det kan man väl säga.
    Fast jag tror att han får stanna utanför med barnen.
  • OsynligtSmåkryp
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-01 15:02:30 följande:
    Hej hopp!Jag e bara sur och tvär på gubben hela tiden så jag sätter mig här istället Nån som har en plastisock suit av nya modellen?  Eller bara klämt på den IRL och kan säga om den är tokbred?
    VAD är det jag läser??? Bubbelbebis? NÄR VAR HUR(eller förresten, den frågan kan jag nog svara på själv )?

GRATTIS GRATTIS!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17