Inlägg från: OsynligtSmåkryp |Visa alla inlägg
  • OsynligtSmåkryp

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ChokladMoshin skrev 2010-06-28 20:17:00 följande:
    Men hallå!!!?!???!?!
    Fota allt ni köpt nu och lägg i Bt, vill ju dräggla lite
    Ohh, jag är såååå slö på att fota, har ett par månaders shopping att fota uppe i garderoberna och imorgon kommer en del nytt Molo hem hit hoppas jag.
  • OsynligtSmåkryp
    ChokladMoshin skrev 2010-06-28 20:41:59 följande:
    Men fota NU då??
    Väntar du också smått förresten?
    Fota NUUUU? Jag som är mest trött hela tiden, orken räcker inte till fotandet fast att jag påbörjat det flera gånger. Men jag ska, för jag tycker själv det är kul.

Jopp, i januari.
  • OsynligtSmåkryp
    ChokladMoshin skrev 2010-06-28 20:55:58 följande:
    Grattis!!
    Och hur går det för dig med mat och allt? När gjorde du din op?
    Jag kan inboxa dig, finns så mycket skabbigt folk som gärna snokar kring ALLT jag skriver på nätet...*patetiskt*
    Så jag undviker att föda dom alltför mycket om vi säger så.
  • OsynligtSmåkryp
    solouniko skrev 2010-06-28 21:22:37 följande:
    Tjejer, visst behöver barnen två obyten till vintern? Två overaller alternativt jacka/byxa Drömmer Viiisst?
    Oh ja, det behövs absolut! Här körde vi med två overaller, två byxor och två jackor till yngsta i vintras...Liiiite mkt så här i efterhand, men fina saker var det ju.
  • OsynligtSmåkryp

Idag kom det underbar post från BoR!!!
    Ljuvliga rådjur i allt från body och muddbyxa till knapptröja och leggings, blommor och katter fick vi också, + en suit med flygplan till flygplansnörden här hemma(eller rättare sagt åt hans blivande barn ).

*in loooooove*

• OsynligtSmåkryp
    Buttelina skrev 2010-07-04 22:06:28 följande:
    osynligt småkryp: uuunderbar shopping uuuuuunderbara flygplanssuiten Hjärta

busbellan: superfina strandbilder nu fick jag ett måste ha begär på daisy linnet ju Tyst
    Jaa, den var fin, fina färger och så, men flygplanen triggade inte mig direkt, men någon annan i familjen ansåg att det var det finaste plagget ever.
  • OsynligtSmåkryp
    MammaT skrev 2010-07-08 18:14:52 följande:
    ni som använder vanish har ni lyckats bränna sönder plaggen, jag lyckades bränna sönder en kaninsuit fast jag hade den över natten det kanske jag inte skulle ha gjort
    Ja, för ett par år sedan lyckades jag bränna sönder en älskad T-shirt från PoP...Så nu vågar jag aldrig mer blötlägga i Vanish, jag kör med disktabletter, citrontvål eller diskmedel och endast Vanish i tvättmaskinen.
  • OsynligtSmåkryp

Beställde lite från Matadorkids nyss, men när betalningen var gjord kom ett error-meddelande upp..Pengarna drogs från kontot, så jag hoppas att beställningen kom fram.
    Mailade dom iallafall och hörde för jag vill inte lägga dubbel order, osv...:-/

Sedan blev det ett större impulsköp hos LLM också...Inte bra ju.

• OsynligtSmåkryp
    Buttelina skrev 2010-07-09 12:03:37 följande:
    gahh vad beställde du på bägge ställena? jag sitter på händerna just nu 10% är eg inget haha
    Oj, jaa det blidde kaninsuit, regnbågströja, tjejregnbågsbyxor, stickade leggings, lilarandiga leggings, lila stjärntröja, tjejregnbågströja, 2 DUNS-tights, lilöa blomklänningen och lila stjärnleggings...Det var allt tror jag.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17