Inlägg från: OsynligtSmåkryp |Visa alla inlägg
  • OsynligtSmåkryp

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2010-05-12 18:02:04 följande:
    Ååååååå vilken tråååååkig dag alltså blöööö!!Tur man kommer somna snart
    Haha, ja inte har det varit en dag som man minns heller...Jag somnade dock på soffan någon timme på eftermiddagen, såååå skönt!
  • OsynligtSmåkryp
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-12 18:04:54 följande:
    Å jag har velat sova hela dan, men Bubblis tycker det är så himla tråkigt
    Äsch, lär henne att sånt är suuuuperkul! Jag hade dock sambon hemma på halvdag så han var ansvarig för barnen som lekte på tomten med kompisar och jag kunde sova med gott samvete.
    Fast jag är fortfarande lika trött...
  • OsynligtSmåkryp
    ängeln83 skrev 2010-05-15 11:46:54 följande:
    Jo iof så har jag sålt en hel del där men jag vill ju bli av med ALLT Oja, skönt att slippa avgifter och allt jobb som det är med T.Har dessutom en hel del Lindex kläder som måste bort och då får det bli T.
    Jag fick ju fatt i sötaste pusselbyxan via dig iaf!
    Jag betalar dig imorgon, pengarna syns ändå inte förrän på måndag.
  • OsynligtSmåkryp

Bebisprat och bebisprat, mysigt!

• OsynligtSmåkryp

Vann visst en brun lurvig KikKid-overall med tillhörande mössa på T nyss, för ynka 78:-...Fynd och I like it!

• OsynligtSmåkryp
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-17 13:18:31 följande:
    Jag försöker verkligen tänka på målet i de hela, men jag har  i halsen dygnet runt, så här mådde jag inte med Bubblis *hua*Fy alltså, måtte de ge med sig snart Är fogarna bättre hos dig nu?
    *KRAM* {#lang_emotions_heart}
  • OsynligtSmåkryp
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-17 13:23:07 följande:
    Tack söt Allt bra med dig?
    Jodå, mår väl tjuvtjockt hela tiden, illamåendet ligger och moler ständigt, så matlusten är det si och så med...Annars är det okej.
  • OsynligtSmåkryp
    Zvartaliljan skrev 2010-05-17 13:28:28 följande:
    har skickat yttepyttesuit till dig idag
    {#lang_emotions_kiss} Den var ju ursöööt ju, fick ett stort godkänt från sambon också.
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-17 13:26:36 följande:
    Jag måste äta typ HELA tiden, å direkt när jag ätit så mår jag blöö igen Sen vaknar jag på natten å mår
    Min hunger är snudd på borta och jag kan inte äta bara för att äta, jag mår såååå illa av det, vatten är typ det godaste som finns nu!
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-17 13:29:54 följande:
    Men en positiv sak iallafall..Gubben frågade i helgen " vill ni åka till Legoland eller?, jag har fria hotellnätter att ta ut "  å med tanke på analkande salg så kan man ju kanske tänka sig en snabb dansk resa OM man nu inte mår tjyvens förstås
    Oh la la, en liiiiten salgtripp kanske det orkas med...*ler*
  • OsynligtSmåkryp
    lillronya skrev 2010-05-17 13:37:10 följande:
    Vågar knappt skriva det, men alldeles för länge. Tror att det höll på de första sex månaderna faktiskt. Men jag ska väl inte klaga för jag har inte mått illa nästan alls de andra gångerna. Hmmm har jag missat nåt här?
    Kan hända att du har, jag har inte basunerat ut något, men jag hämar Bubblan ganska precis.
  • OsynligtSmåkryp
    Fantastiska Skatt skrev 2010-05-18 12:47:00 följande:
    inte mig heller koden går att aktivera på min sida men sedan oavsett vad jag försöker gå in på så kommer det bara upp serverfel
    Samma här...Fast ganska bra iofs för det finns inga pengar att handla för typ.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17