Inlägg från: AnnaFreja |Visa alla inlägg
  • AnnaFreja

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Mamma till Simon skrev 2010-11-11 10:47:42 följande:
    tror den blir i kortaste laget på längeden
    Tack för svar :)
  • AnnaFreja

Min kille är 106 cm. Tror ni att en molo tröja i 110 blir för litet för honom?

• AnnaFreja
    Buttelina skrev 2010-11-13 20:15:03 följande:
    nä inte för liten beror på vilken modell också
    Tack för svar. En sån med stjärnor. Kom på att jag har en i 110 som han kan ha. :) Lite förvirrad, ja.
  • AnnaFreja

Tjolla - hur gammal är din tjej? Hon verkar verkligen vara i farten. Min på 8 månader ligger fortfarande och sprattlar på golvet och kommer bara lite runt och lite bakåt än. :)

• AnnaFreja
    Tjollabolla skrev 2010-11-15 18:22:11 följande:
    Hon blev 9 månader i fredags! Å ja, hon är verkligen i farten. Hon har hållt på så här i 1½ månad nu... Resa sig, krypa, resa sig, krypa. Nu har hon iaf äntligen kommit på hur hon kommer NER när hon rest sig. Nu har hon hållt på i 2 veckor och gå med gåvagn så fort hon kan och mellan möbler... NJUUT så länge hon är stilla, säger jag
    Jo precis, men inser ju hur bra man har det när hon stannar där man lämnar henne och hon är kalasnöjd hela tiden också. Men samtidigt ser det ju så kul ut när andras barn verkligen tränar konstant, man blir lite smygavis :) Min lägger sig på magen, med armarna rakt ut och sprattlar med benen. Ser ut som hon simmar typ :)
  • AnnaFreja

Om någon skulle vilja handla åt mig så är det bara att hojta till. :)

• AnnaFreja

Ni som har så bra koll på molo ;). Fanns det någonsin babyklänning i väderprintet och de gulliga pingvinerna?

• AnnaFreja
    h80 skrev 2010-11-23 19:44:31 följande:
    Hur gamla är dom? Jag tycker min tjej är så liten Rynkar på näsan. Vet inte riktigt hur många barn det är, ska ringa imorgon o fråga om ålder o så. Fick bara ett mail idag, försöker komma på positiva saker...
    Ofta är barnen inte lika mkt sjuka som när de går i småbarnsgrupp, det är ju mkt skönt. Något annat positivt är ju att hon slipper byta grupp och pedagoger igen efter ½ - 1 år, då hon då skulle vara för stor för småbarnsgrupp.
  • AnnaFreja

Visst hade de sänkt priset på bebisklänningen också. Eller är jag helt ute och cyklar?

• AnnaFreja

Vilken storlek på katvig-mössa ska jag ta till min tjej på 9 månader tror ni? Hon har nog normalstort huvud.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17