Inlägg från: AnnaFreja |Visa alla inlägg
  • AnnaFreja

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tack busbellan för den fina robottröjan, superfint skick. Valle ville ha på sig den direkt och helst sova med den också.

• AnnaFreja

Jag är helt fixerad vid moloprintet som ser "stickat" ut. Såg att någon köpt sånna brallor till 50% i bildtråden. Vart var de köpta?

Är det någon som har sett fler sådana kläder på rea någonstans??? Jättetacksam för svar.

• AnnaFreja
    Buttelina skrev 2011-01-07 20:39:47 följande:
    om det var peppers byxor så var det en butik i malmö.. vilka strl söker du?
    Ja precis, henne var det. Jag söker 80 eller 74/80 om det är klänning. Har de någon webshop?
  • AnnaFreja
    Buttelina skrev 2011-01-07 20:44:08 följande:
    nä det har dom tyvärr inte.
    Ja, det var ju synd.

Hade min lillebror som bud på sigge och juno. Det gick inte så bra att guida honom. "Jag letar efter molo", han svarade "jag ser en rosa klänning". Suck, hehe. Men han räckte som tur var över luren till tjejen i butiken och jag fick tag på bodyn med rådjur och matchande brallor, moonkidskläder och en klänning från wheat som visserligen var dyr, men verkade jättefin.
  • AnnaFreja
    Julia1234 skrev 2011-01-08 20:36:40 följande:
    Någon som vet om ngn shop har kvar klänning eller tröja i flowefield? Älskar det printet och förra årets är nu urväxta...
    Jag vill också ha klänning i 74-80. Fanns på min lokala butik till 50% men jag ratade den. Suck. Nu finns den väl ingenstans??
  • AnnaFreja
    Pepper79 skrev 2011-01-08 21:25:34 följande:
    Såg att du redan fått svar om det stickade printet, men vad var det du sökte för plagg och vilken stl?
    Jag har ju filten och älskar den. Skulle så gärna vilja ha helst klänningen, eller byxor el. body. Hon har 80. Känns bara dumt att nu på slutet av säsongen köpa till fullpris (eller nästan).
  • AnnaFreja
    Pepper79 skrev 2011-01-08 21:34:19 följande:
    Nä fy för att gå över 13 dagar!!!

Elliott tittade ut 12 dagar före BF precis som Aline och det tog 2,5 timme från första värken tills han var ute så den förlossningen är jag helnöjd med.
    Oj herregud, det är ju nästan för snabbt .

Min första kom på bf +12 efter 33 timmar. pust
  • AnnaFreja
    Pepper79 skrev 2011-01-08 21:35:21 följande:
    finns ju mycket på LLM i det printet. fast du kanske tycker det är för lite med "bara" 30%?
    Jo jag kanske är lite snål, men det skiljer ju bara 50 kronor motför den nya bondgårdsklänningen t.ex. som är jättefin. Om man lägger till porto blir det ju bara 20 kronor mot om jag handlar i min lokala butik. Ja, ja, vi får se vad jag gör.

Jag har köpt på mig en del 74-80 klänningar från molo, men tycker fortfarande att de är väldigt stora, så det påverkar ju också.
  • AnnaFreja
    Tjollabolla skrev 2011-01-09 10:26:55 följande:
    Jaa dom är stora! Testade häromdagen på min 11 månaders tjej, gigantiska... Hur stor är din tjej?
    Jag vet inte riktigt. Ska puffa på min man att ringa BVC för att få väga och mäta. Det är ju han som är hemma numera. För tre månader sen var hon 72 cm och 9,8 kg.
  • AnnaFreja

Tror ni att storlek 80 på en flowerfieldklänning blir för stort till sommaren till min tjej som har storlek 80 på vanliga kläder? Hon är 10 mån och stor.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17