Inlägg från: AnnaFreja |Visa alla inlägg
  • AnnaFreja

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

och en liten OT-fråga också. Hur är DUNS suitar i storlek?

• AnnaFreja
    ängeln83 skrev 2010-12-29 16:42:46 följande:
    Jag har köpt storlek 2 till min dotter på 14 månader, vi har en 1:a här hemma och den sitter helt perfekt men eftersom den ska vara till våren så tog jag 2, så jag skulle tippa på att 1 räcker till din.
    Tack för svar. Funderar på den gul/lila. Den ser lite galen ut dock. Men det tyckte jag om gul/rosa mololurven också och det har verkligen blivit en favorit.
  • AnnaFreja

Är det någon som vet var man kan få tag på småfolks robottröja i 110/116 eller Molos i samma storlek. När jag beställde småfolkströjor från LPL, så råkade jag få fel print: den röda med robotar och det blev en favorit här hemma. Så nu vill ju storebror bli lika fin.

• AnnaFreja
    Busbellan skrev 2010-12-30 10:24:45 följande:
    Har inboxat dig
    Det verkar lovande
  • AnnaFreja
    Busbellan skrev 2010-12-30 12:41:11 följande:
    Den är tvättad och färdig, men vill låta den torka ordentligt innan jag synar den
    Spännande.

Nu ska vi få barnvakt för dottern för första gången för att gå på bio. Känns lite konstigt att lämna henne, men hon har ju brorsan som håller henne sällskap också.
  • AnnaFreja
    Busbellan skrev 2010-12-30 12:49:05 följande:
    Åh vad mysigt!
    Vilken film blir det?
    Jag var på änglagård 3 häromdagen, inte ofta man går på bio längre precis
    Jaha, var den bra? Vi ska se Harry Potter. Brukar se de filmerna med svägerskan tillsammans med min man, så det passade bra när hon har semester över julen.
  • AnnaFreja

Åh, är det någonhär som vet hur molos babybyxor med print är i storleken? och suitsen?

• AnnaFreja

Pepper79: Fina kläder i BT. Köpte du dessa på Sigge och JUno?

• AnnaFreja
    Tjollabolla skrev 2011-01-06 00:08:18 följande:
    Har tyvärr ingen aning om vilken storlek vi har då jag hittade mina på OTT, men dom är värdelösa... Så hårda och sitter så hårt överst på foten. Lia har ändå ganska små fötter, smala och efter en timme var hon illröd efter märket. Dessutom trillade dom av hela tiden. Så, mitt råd; köp inte!
    Åh tack för varningen. Ska undvika dessa helt klart.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17