Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-29 20:48:01 följande:
    tipsa om bra rea nu!! Pliiiis!!
    Hoppa lite på oki-doki vettja. En liten hjälmis skulle kanske trösta lite 40% är ju aldrig fel!
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Eddiebaby skrev 2010-07-29 21:28:15 följande:
    Hej i tråden! Jisses, har inte varit inne här på över 2 veckor....abstinens ju! Först semester sen fullt sjå med renovering av övervåningen. Vad har jag missat???? Katvig kommit ännu??

Ser direkt att Oki-Doki bättrat på rean, men 40% jag ser bara att det står 30 på hemsidan? Någon speciell kod?
    Sommarlov
  • solouniko
    SmillaMilla skrev 2010-07-29 21:47:47 följande:
    Ja men visst var den. Tänkte också köpa minikånken till Svea, en rosa
    Ja, men den här var nästan lite roligare..Velade mellan gul och lila så denna var ju perfekt Tror faktiskt det får bli en sådan  
  • solouniko

Idag har jag klämt och känns på nya overallerna Bestämde mig tillslut för en regnbåge med dubbla dragkedjor i 86, och till det blev det lila vantar och mössa ÅH SÅ FINT! Nästan så jag längtar till vintern   Provade lila, turkos och rosa också men hon var helt klart finast i regnbågen!

• solouniko
    H I L L A skrev 2010-08-03 20:11:29 följande:
    Åhh vad fin Milla ska vara i vinter !!!
    Funderar också på om Hilda kan ha den med dubbla dragkedjor.....
    Hur stor är Milla ? Är 86 mycket växtmån ?
    Greksmurfen skrev 2010-08-03 20:05:15 följande:
    lillronya: så söt lilla A är=)......vad är det för knickers hon har? eller är det byxor?

Hilla: tycker den färgen va fin på lilla hilda=)på overallen då=)... har ni skaffat häst....
    Tack! Får se om jag behåller den cerisa eller om det blir lila
    Beslutsångest

Har haft häst i 15 år. Så hon är gammal nu den lilla vita springaren
    Jaa, såå fin Den md dubbla dragkedjor fanns inte inne i 86, bara i 80 och den kunde hon också ha med lite växmån men kanske inte tillräckligt. Provade den "vanliga" regnbågen i 86 och där fanns det en hel del växmån, så jag efterbeställde den med dubbla i 86. Tror den kommer bli toppen i vinter Går de upp till 98 bara?
    lillronya skrev 2010-08-03 20:12:43 följande:
    Å vad fin hon ska bli!
    Jaa, underbart
  • solouniko
    Tic1 skrev 2010-08-03 20:27:41 följande:
    Vill också ha den overallen!!Men hur funkar det när det inte är hällor under fötterna, sitter den verkligen på plats? Har en tjej som blir två senare i höst och klättrar runt rätt mkt, är rätt att byxbenet ska åka upp?!Ska ha den till dagis också så den måste sitta bra då de är ute mkt!
    Ja, jag tyckte också att det var väldigt dumt att det inte är hällor på de med dubbla dragkedjor, men jag kommer nog att sy dit egna faktiskt.
  • solouniko
    H I L L A skrev 2010-08-03 20:33:21 följande:
    Kanske att de kan ha 104 då ? Bra resår att ställa i midjan ju
    Säljs de med fleecefoder bara på webben ?
    solouniko skrev 2010-08-03 20:19:14 följande:
    Jaa, såå fin Den md dubbla dragkedjor fanns inte inne i 86, bara i 80 och den kunde hon också ha med lite växmån men kanske inte tillräckligt. Provade den "vanliga" regnbågen i 86 och där fanns det en hel del växmån, så jag efterbeställde den med dubbla i 86. Tror den kommer bli toppen i vinter Går de upp till 98 bara?

Jaa, underbart
    Den med två dragkedjor går bara upp till 92
    http://www.houseofkids.dk/pi/Regnbue-baby-flyverdragt-fra-MOLO-3-%C3%A5r-98-cm_62456_2198.aspx?selVar=true

Hade för mig att jag sett 98 någonstans.. Men kanske inte DK var så smidigt Du kanske kan höra med någon butik om de kan ta in en i 98?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17