-
SmillaMilla skrev 2010-07-20 21:24:09 följande:Ja den är finsolouniko skrev 2010-07-20 21:23:28 följande:Exakt HUR fin är hoodklänningen från NS egentligen, ni som har den?
Jääättefin va?
BraBusbellan skrev 2010-07-20 21:26:07 följande:Den är jättefin! Tyvärr håller inte Ella med mig
Borde egentligen snåla till nya NS, är sååå mycket jag vill ha därifrån. Men hoodklänningen ser ju bara såå fin ut!
-
På kidelin kan man ju se lite. Men sen har jag sett annat suuuperfint i min lokalabutik, GUD vad jag kommer shoppa ihjäl migSmillaMilla skrev 2010-07-20 21:36:20 följande:Var kan man se nya ns?
-
lillronya skrev 2010-07-20 21:31:05 följande:Superduper!!
BRA!
-
Billig blev den ju också
Visst var de rätt stora i storlek?
http://www.tradera.com/NY-Nova-Star-klanning-i-hood-modell-strl-80-auktion_302967_115483643
-
Hm okej.. Ja Milla är väl 77 kanske och det var ju 80 på den, men det blir nog bralillronya skrev 2010-07-20 21:42:50 följande:Bra pris!
De är som NS brukar vara.
A har 98 i sin och 95 cm lång. Och där är plats att växa i den.
-
Oj, vad tokigt att det är sån himla stor skillnaRocktroll skrev 2010-07-20 21:56:40 följande:Vilda har mängder av rockefella och t shirten i 1-2 år sitter perfekt, tightsen i 1-2 år är ännu lite långa 9-12 mån sitter perfekt än så länge och kjolen i 9-24 mån är SUPERSTOR i midjan så 2-3 år lär nog vara jättetstort till milla. Men går ju alltid att använda senare isf
Vilda är ca 78 cm lång och 9-10 kg tung (lätt), var ett tag sen vi var på bvc så en vild chansning 
Ja, men bättre att det är för stort än för litet iallafall. Någon gång passar säkert kjolen då
Ja då är dom nog ganska exakt lika stora, tror M också är kring 77-78 och väger ca 10. Inte så superuuperstora små damer
TackLilla Ego 07 skrev 2010-07-20 22:26:35 följande:Din tjej var jättefin i klänningen från Rockefella! Jag vill också ha den till min tjej, åtminstone att ha nästa sommar. Vart finns den någonstans, finns det någon kvar? Samt finns den till rea så vore det ju än bättre
Jag har köpt min på hudochkosmetik.se men den finns även på iaf barnlyan, dom borde ju rea den såsmåningom tycker jag. Ska kika om jag ser den någon mer stans på rea.. Vilken storlek behöver du?
-
Gokväll! Här har en bekant precis varit och shoppat massa giirly molo och katvig som ändå blivit för smått. Hon har en pojke förövrigt
Även en hajbody och fina fiiina NS harem fick hon med sig, snyft! Tycker min lillfis ragit iväg på längden så NS i 74 är på gränsen för korta
Nåja, kan ju hoppa massa nytt NS snart när de kommer så jag grinar nog inte så länge till
Men FY vad tråkigt de är när de växer ur favvisarna..
-
Hajbodyn var hon ju såå fin i, buhuu! GUD vad jag INTE gillar pojksidan iår från molo. Brukar ju allti vara iaf 2-3 print man fastnar för där också. Iofs kanske det är lika bra, flicksidan räcker ju och blir över både i höst och av vårplaggen. LÖÖÖV allihopa

-
Åh fy så mysigt med första sparkenRååSa BuBBlan skrev 2010-07-21 20:50:50 följande:Vilket datum ska du dit?
Jag kan gå lite senare om vi får veta könet, ska vi byta?
Jo jag hade tänkt lite så åxå, att bara de är fint så blir det bra
Har du känt av bebis nåt än? Jag har inte känt ett smack, längtar efter en liten spark
Alltså skulle jag vara gravid så hade jag nog inte velat se könet, var så spännande sist att inte veta. Men jag hade nog också mest shoppat girly, iaf molo. Allt är ju underbart
Jaa, ja saknar min pärlplattesuit i 56RååSa BuBBlan skrev 2010-07-21 20:51:58 följande:Mmm.. vissa plagg saknar jag än idag som Bubblis växte ur som liten..
Och vita IdaT suiten med guldbebisar på, åh
-
Visst ser ni livet på BB nu?
ÅH vad jag längtar tills nästa gång jag ska föda barn, det är såå häftigt!
Fast inte ännu på ett bra tag