Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-06-12 11:02:08 följande:
    Hej tjejer

Går som i dvala här hemma. Har varit vaken med Ella typ hela natten

Åh, är allt lite avis på dom som är på salg, men man får väl hoppas på att stormis hittar lite fina kläder till mig
    Hon hittade MYCKET fint till dig..Din önskelista var typ den bästa man kunde ha idag med tanke på det risiga utbudet
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta

Det fanns gott om fina ränder, mycket vårens i större storlekar. Så busbellan och everlon har fått mycket fint. H80 hittade ändå fina ränder till dig även om ingen var rödvit ;) Mawe inga gamla velourjackor men jag hittade några från hösten. Överlag en ensidig salg, hade jag bara haft Max att handla till skulle jag blivit besviken. Dock skiljer sig katvigs salger mycket från gång till gång. Smultron via smultronmaken på hans coola mobil ;)

• Smultronhjärta

Liljan: Köpte miniapple sommarsuit, vårens gröna sommarsuit + matchande puffshorts till Maia, lilagrön suit, vårens rosagröna klänning, brun miniapple hjälmis, rödvit och lilagrön velourklänning, gråturkos body. Igen citerad via makens mobil

• Smultronhjärta

H80: Gulrosa body + tshirt, lilavit body + tshirt, vårens rosa body, rosarosa suit, miniapple turkos klänning, vårens rosarosa velour klänning +en liten rosa midiapple hjälmis för att fylla ut :)

• Smultronhjärta

Lj2:fina gråturkosa shorts,orange långärmad tröja med äpple på,lilagrön bomullsklänning,grårosa tshirt,vitlila tshirt+leggings, gröngrön mössa+en turkos miniapple tshirt i fel storlek (104)som du får antingen spara, vålda på eller sälja... Min hjärna blev visst överhettad där på slutet;)

• Smultronhjärta
    LJ2 skrev 2010-06-13 18:27:31 följande:
    Hej flickor..

Precis varit o hämtat UNDERBAR leverans!!
    Underbara smultronHjärta som ordnade hemleverans!!
    har nog missbedömt katvig lite.. har gillat det, men inte mer.. *hade jag vetat va jag såg nu, så hade pengarna varit en hel del mer i budet!*
    totalt underbara kläder i påsen!!! Hjärta kommer spana myyycket mer på katvig i framtiden!!!
    skön kommentar med " här kommer jag med lite katvig till dig, det är väl som julafton nu" sa han med ett leende..

Hmm.. trevlig jultomte förresten
    helt såna tomtar som mamma tittar efter Drömmer

hoppas han inte uppfattade mig som typ.. störd eller nåt
    va lite stressad *hade både kyckling o fläskfile som jag höll på att rensa inför grillning snart ju* plus folk som skulle komma hem alldels när som.. så tro de märktes att jag va stressad =)

{#emotions_dlg.flower}TACK SMULTRON Kyss
    Var så god
    Tomten är mitt ex långt tillbaka,numera som en bror och Max gudfar dvs jag ser inte den "trevligheten" längre
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2010-06-13 21:25:26 följande:
    Som sagt, du missade inte nåt till T på salgen. Visst fick jag med mig lite till K, men ärligt, jag kunde varit utan dem med . Hade hoppats att få bunkra lite rosarosa, det enda jag hitade var en tröja som jag redan hade...
    Jag vill ändå se bilder på det du trots allt kom hem med *positiva tankar nu*
    THEA och Grodan skrev 2010-06-13 21:28:11 följande:
    Jag tror faktiskt att jag var mest nöjd med Katvig eftersom det fannns så mycket till Tilde i 146-152 Helt ärligt, enbart lönt att åka dit om man skall köpa till tjej 110 och uppåt...
    Instämmer! Absolut inte åka dit om man ska handla till pojk i storlek....så gott som alla!
  • Smultronhjärta
    h80 skrev 2010-06-13 21:35:24 följande:
    har inte du lite bilder.............sååå nyfikenGlad
    Nej men jag har nog tid att fixa det nu...sova som jag mest av allt vill just nu lär nog få vänta-mina grannar är mitt upp i tredje världskriget *undrar om något är helt däruppe'.....

BRB
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2010-06-13 22:09:29 följande:
    Måste vara helvit tablett enl Smultron. Dvs ingen röd powerball eller likande .
    ...som en blå/vit tablett

Nu ligger mina inköp på FB,även h80s- känner mig faktiskt riktigt nöjd nu när jag har klämt på alla en gång till
  • Smultronhjärta
    h80 skrev 2010-06-13 22:29:22 följande:
    underbara kläder, ser framemot dom Glad du har väldigt bra smak måste jag säga
    Tack! Vad skönt att det känns ok för dig
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17