Inlägg från: Preggi
|
-
-
Godbitarna som inte fanns med på första salgen?Kristyr skrev 2010-12-09 18:46:55 följande:
jo som typ var kass.. vad har de då kvar att sälja liksom?
Men hade de inte rätt höga priser med? Kanske får sänka lite för att bli av med kläderna?
-
Godmorgon,
Något roligt kalender erbjudande idag?
Pulkakalas låter jobbigt med magen... Lycka till!RååSa BuBBlan skrev 2010-12-10 09:04:00 följande:Mårning!!
Ett ensamt dygn väntar, gubbskrället ska ut på galej och sova på hotell i Sthlm i natt
. Sen drar han så lägligt till Norge nästa vecka *toppenplanering* Tröstade mig med lite morgonhopping 
I morgon ska Bubblis på pulka kalas, fattar inte hur jag ska palla upp o ner i pulka backen i 2 timmar, men hon ser fram emot det sååå att jag får krypa om kroppen inte bär mig..
Hoppas det blir liiite varmare än dagens 16 minus bara för jag har ingen jacka jag kan stänga om magen ordentligt
Vad blev det för shopping? -
Haha skön kommentar.. Men Ida klarar sig väl ganska bra i backen själv eller?RååSa BuBBlan skrev 2010-12-10 09:18:14 följande:Ja jag lär inte ha många gram ork kvar efter öh
Men nästan roligare än morgonhoppingen va faktiskt konversationen mellan gubben och äldre dottern här i morse..
Gubben " men Bella DU kan väl följa med mamma på kalaset och dra Ida upp o ner i backen"
Bella " Öh nä, varför ska JAG gå på 4 års kalas och åka pulka, DU kan väl åka hem och hjälpa till eller du ska bara vila på hotellet? "
Ha ha ha
vad jag loooog!! Inte bara jag som tyckte han kunde masa sig hem o hjälpa till
Jag slog till på Duns hos lillabebben, en jordgubbsklänning till Bubblis och en suit till bebis, sen blev det geggamoja klänningar hos småvi
I år tycker jag att mina tjejer fixar det mesta själva. Jag brukar stå uppe i backen och hjälpa dem att sätta sig så åker de ner själv och drar upp pulkan själv.. -
RååSa BuBBlan skrev 2010-12-10 09:31:03 följande:Just de.. Det blev en Molo blommig knappis igår hos babyshop åxå, dom hade ju sänkt även nyheterna * me like*
Åh på nyheterna med.. Måste genast kolla... Fast vi skulle ju inte ha några tröjor.. Vi får se hur det går..
-
Hmm.. Ska försöka motstå.. Vi har så himla mkt tröjor..RååSa BuBBlan skrev 2010-12-10 09:36:40 följande:he he
spring o kika
Sötis.. Men då kanske hon inte vill åka så mkt heller..RååSa BuBBlan skrev 2010-12-10 09:35:34 följande:Njaä.. Hon tar sig nog varken upp eller ner själv, hon tycker det är lite läskigt när det går fort ner
*inger karuselldam direkt*
Att åka hiss är för henne som att åka berdochdalbana
Men vi får åka lite grann och sen äta grillkorvarna saaaaakta
-
hej
Här är det lugnt som vanligt ser jag..
Jag har shoppat två katvigmössor bara annars lugnt..lillronya skrev 2010-12-11 18:00:12 följande:Här var det tomt idag.
Ingen som shoppar?
Själv då? -
Det var duktigt. Jag säger varje dag att nu ska vi inte ha nåt men sen så trillar jag dit ändå...lillronya skrev 2010-12-11 18:17:52 följande:Tur det är någon som fixar shoppingen här!
JAg har inte shoppat nåt. Faktiskt klarat att inte shoppa något alls nu i kalendrarna.
Än, får jag väl a.
Nu har jag sagt till mig själv att jag måste vänta och se om det vi verkligen ska ha kommer på erbjudande.. Vi får se hur det går...
-
Lakan..lillronya skrev 2010-12-11 18:28:50 följande:Vad önskar du att det kommer i luckorna härnäst?
Vilken underbar bild på dina barn i BT
-
Gud vad ni är duktiga! Jag kan verkligen inte motstå men jag har inte köpt så mkt iaf..jompa skrev 2010-12-11 18:52:06 följande:Då är det nästan som mig då, bara köpt ett par jeans som vekligen behövdes till sonen, tyvärr passade de inte men men sånt kan man ju inte vet innan.
Annars är jag lite snål, vill ha bra erbjudande innan jag handlar. Bäst har SmåVi varit tycker jag.
Småvi har verkligen varit bäst.