Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

I morgon blir det massa shopping

Skall i natt fara med minsta killen till sjukhuset i Åbo. Låååång resa för ett läkarbesök (eller kanske blir fler). Måste stiga upp kl 02 för att hinna till båten. Lär vara trött när jag kommer hem igen 24 timmar senare.

• SmillaMilla
    Vallo skrev 2010-05-05 19:57:44 följande:
    Hittade dom här shampoodle ormskinn tights på tradera,  dom är för små för min lilla tjej men vi har redan köpt sådana tidigare. tips till nån som har stl. 70. dansk är inte alltid bäst :)
    Ursäkta men de där var hemska.
  • SmillaMilla

God morgon!

I dag hoppas jag att det händer mycket här inne

Jag är grymt trött efter gårdagens Åbo resa. Så jag kommer att ligga i soffan hela dagen. Tur att sambon städade när han var hemma med de andra två barnen i går. Toppen.

Grekis: Jag torkar nästan alltid alla strumpor på högsta värmen i torktumlaren. Går jätte bra. Bara att dra i dem lite sedan.

• SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-07 07:51:02 följande:
    Pärlplattor,sländor,salvador,älgar,aquaflower,airb rush flera av dem helt nya liksom, betyder det att man borde flytta bort dem?
    pärlplattorna borde nog flytta
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-07 07:51:34 följande:
    Bubblis ska åxå ha en ny Småfolk idag
    Svea har också
  • SmillaMilla
    nettan1016 skrev 2010-05-07 11:36:23 följande:
    Usch vilken hemsk kväll jag fick igår. Alltid ska det hända något när mannen är bortrest. Samuel var ute och lekte igår kväll och kom helt plötsligt hem med en av barnens mamma och var helt hysterisk. Han hade fått ett basebollträ i pannan och hade världens jättebula. Så det blev till att hålla koll på honom resten av kvällen. Ingen hjärnskakning dock, men han är med mig på jobbet idag för han behöver nog ta det lite lugnt idag. Bulan är verkligen jättestor. Jag har inte sovit så mycket inatt. Har vaknat hela tiden och kollat honom.
    Nej men fy vad läskigt!
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2010-05-07 11:45:14 följande:
    Ja, ha ha, det beror säkert inte på att hon är flicka Är dock glad att jag fick det snälla barnet först, annars hade det nog inte blivit mera barn
    Ha ha det där kunde vart jag som skrev.

Anton har sin första trots period nu när han snart är 7 år!!!! Svea har en lååång trots period, ja den startade när hon föddes. en viljestark tjej det här.
  • SmillaMilla
    jompa skrev 2010-05-07 12:47:53 följande:
    Hej tjejer. Nu har vi en liten prickig korv här hemma i form av en 3årig halvnöjd tjej. Nån som har bra förslag på vad man kan göra med kliandet, helst inte alltför kladdigt
    potatismjöl
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17